گفتگو با مهندس رضوی فرد مدیرعامل شرکت آرمین شیمی رنگ

سید‌حسن رضوی فرد، مدیرعامل شرکت آرمین‌شیمی رنگ (گروه اناکول)، در گفت‌وگوی اختصاصی با نشریه نساجی موفق در خصوص فعالیت‌های ارائه‌شده توسط این شرکت بیان داشت: ” این شرکت در زمینه رنگ (رنگ‌های دیسپرس و راکتیو) و مواد کمکی نساجی، خمیرهای چاپ و ماشین‌های چاپ دیجیتال فعالیت دارد که در حقیقت زمینه تخصصی فعالیت گروه اناکول چاپ، رنگرزی و تکمیل است. در میان محصولات ارائه شده، تهیه خمیرهای چاپ با بهترین زیردست و بالاترین ثبات از مهمترین مزایای رقابتی این شرکت است که با استفاده از تکنولوژی و دانش فنی اسپانیا و با بهره‌گیری از مواد اولیه ساخت این کشور تولید می‌گردد. همچنین ما در حوزه واردات ماشین آلات چاپ دیجیتال پارچه، موکت و در آینده نزدیک روی فرش نیز فعالیت داریم که بیشترین حجم واردات را در این زمینه داشته‌ایم. دستگاه‌های چاپ گروه اناکول درحال حاضر قابلیت چاپ بر روی پارچه پنبه‌ای، پارچه پلی‌استر و نیز چاپ بر روی موکت‌های تافتینگ را داراست.”

ایشان درباره برنامه‌های آتی شرکت اناکول گفت: “تلاش شرکت آرمین‌شیمی‌رنگ عرضه محصولاتی با بالاترین کیفیت بوده تا با ایجاد هسته‌ای منطقی در آینده بتوانیم ضمن حفظ کیفیت، حجم تولید خود را افزایش دهیم. به‌زودی فعالیتی را در زمینه تولید رنگ در داخل کشور نیز آغاز خواهیم نمود و در این راستا مجموعه‌ای را در شهر صنعتی سمنان ایجاد کرده‌ایم که در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید و قصد داریم علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشورهای همسایه نیز محصولات خود را صادر نماییم.”

رضوی فرد در پایان افزود: ” امید است گروه اناکول و سایر شرکتها ضمن عرضه محصولات با قیمت مناسب و در عین حال با کیفیت بالاتر، صنعت نساجی کشور را ارتقا داده و از سوی دیگر با همیاری دولتمردان و ایجاد فضای مناسب‌تر جهت کسب‌وکار در کنار دیگر صنعت‌گران بتوانیم وضعیت صنعت نساجی را بهبود ببخشیم.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.