نقاشی روی پارچه با ماشین آلات گلدوزی ZSK آلمان

نقاشی روی پارچه با ماشین آلات گلدوزی ZSK  آلمان

نقاشی روی پارچه

گلدوزی روی پارچه قرن‌هاست که به عنوان یکی از هنرهای فاخر در زمینه تولید منسوجات و البسه شناخته شده است. ارزش افزوده‌ی بسیار بالای این هنر صنعت و همچنین، انعطاف بسیار بالای آن کار را به جایی رسانده است که امروز کمتر پارچه فاخر و گران قیمتی را می‌توان یافت که از این تکنولوژی بی‌بهره مانده باشد.

پرده‌های خاص، پارچه‌های مورد استفاده در البسه زنانه و همچنین بازار بسیار وسیعی این بخش از صنعت نساجی در زمینه تولید پارچه‌های مرکب و نقش روز به‌روز مسیر مد و اندیشه‌ی تولید محصولی جدید با طرحی نو و شکل متفاوت را در ذهن صاحبان صنایع نساجی و گلدوزی می‌پروراند.

کارشناسان آگاه، وجود زیر ساخت‌های این بخش از صنعت نساجی را لازمه‌ی بقاء و توسعه‌ی صنعت کشور می‌دانند و معتقدند که با توجه به حجم سرمایه‌گذاری و همچنین اشتغال‌زایی که این بخش از صنعت دارد، می‌توان با سرمایه‌گذاری آگاهانه و همچنین برنامه‌ریزی علمی، محصولات با ارزش افزوده‌ی بسیار خوبی را برای بازار داخل و خارج از کشور فراهم نمود.

در این میان، کشورهای متعددی هستند که به ارائه ماشین‌آلات گلدوزی از چین، ژاپن، تایوان، کره جنوبی و … می‌پردازند؛ اما، در نمایشگاه ایتمای میلان و همچنین هایمتکستایل ۲۰۱۶ فرانکفورت، محصولات ارائه شده شرکت ZSK آلمان حیرت بسیاری از تولیدکنندگان و متخصصین صنعت نساجی جهان را برانگیخت.

ماشین آلاتی با قابلیت‌های فراوان در زمینه پولک‌دوزی، گلدوزی و تولید انواع دوخت‌های منسجم و ساختار یافته که قادر است صنعت پوشاک و پرده و پارچه‌های تزئینی را بطور کامل تحت تأثیر قرار دهد.

ZSK، شرکتی است با سابقه‌ی درخشان در مرحله تولید ماشین‌آلات مختلف دوخت و گلدوزی، علاوه بر فروش ماشین‌آلات و آموزش کامل قابلیت‌های ماشین و مشاوره و همراهی دائمی با مشتریان ظرفیت بالایی در حوزه خدمات پس از فروش و به‌روز رسانی تکنولوژی داشته و همین امر موجب شده است تا در بیش از ۵۰ کشور جهان، دارای مشتریانی وفادار و علاقه‌مند باشد. حضور فعال نمایندگی‌ها و همچنین ارائه سریع خدمات و سرویس‌های لازم برای تولی،د از بارزترین نکات این شرکت است.

شاید تولیدات یک کارخانه مصری که در نمایشگاه‌های هایمتکستایل ۲۰۱۶ آلمان به نمایش گذاشته شده بود، یکی از بارزترین نمونه‌های توانمندی این شرکت در ارائه محصولات دارای فناوری و کیفیت است . تابلوهای نقاشی که در واقع گلدوزی شده بودند و حیرت هر بیننده صاحب نظر و عادی را برمی‌انگیخت . ZSK در اندیشه‌ی تحول در حوزه‌ی مد و طراحی پارچه است و می‌کوشد تا نسلی نوین از منسوجات را که با فرهنگ و تفکری سازگار باشد، را برای دنیای مدرن مهیا نماید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.