فرمالدهید ماده‌ای با احتمال ایجاد سرطان

بدون نیاز به افزودنی

محلول‌های رنگرزی و تکمیل فرمالدهیدی که در خدمت شما و سیاره‌ی زمین هستند.

فرمالدهید

ECHA پس از اول ژانویه‌ی ۲۰۱۶، فرمالدهید را به عنوان ماده‌ای با احتمال ایجاد سرطان طبقه بندی خواهد کرد.

مصرف‌کنندگان می‌توانند با استفاده از رزین Fixapret WFF و بیندر هلیزارین Ecosafe ضمن صرفه جویی در منابع با ارزش، لذت استفاده از کالاهایی با ظاهر خوب و زیردستی لطیف را تجربه کنند. محلول های فرمالدهیدی بدون نیاز به افزودنی، که اخیراً توسط شرکت تجاری مواد شیمیایی نساجی BASF ارائه شده‌اند، به عنوان پاسخی ایده‌ال برای این چالش محسوب می‌شوند. از این محلول ها، می‌توان در کاربردهایی همچون پوشاک نوزاد، پیراهن‌ها و البسه‌ی تجاری، تزئینات منزل و … استفاده نمود.

شرکت Archroma در نمایشگاه ایتمای ۲۰۱۵ با یک ترکیب پیشنهادی منحصر به فرد رزین Fixapret WFF، ماده‌ی تکمیل فرمالدهیدی، بدون نیاز به افزودنی و  اتو زدن و هلیزارین Ecosafe به عنوان سیستم چاپ فرمالدهیدی  و بدون نیاز به افزودنی شرکت کرده است که در ادامه به شرح آن پرداخته می‌شود.

ماده‌ی تکمیل غیر فلزی فرمالدهیدی و بدون نیاز به افزودنی- رزین Fixapret WFF

رزین Fixapret WFF ماده‌ی تکمیل جدید فرمالدهیدی و بدون نیاز به افزودنی است که برای ایجاد قابلیت عدم نیاز به اتو، مورد استفاده قرار می‌گیرد.این ماده‌ی تکمیلی ضد چروک، عملکرد و مزایای مناسبی را در مقایسه با سایر محلول‌های ضد چروک فراهم می‌نماید؛ ضمن این که با استفاده از این ماده، می‌توان به استحکام مناسب، خمش مناسب الیاف، مقاومت در برابر سایش و دوام در برابر خوردگی و سفید شدگی نیز دست یافت. این رزین، متشکل از مواد زیست تخریب‌پذیری است که تاثیرات کربنی پوشاک را کاهش می‌دهد و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی می‌گردد.

رزین Fixapret WFF این امکان را به مصرف کنندگان می‌دهد که ضمن صرفه‌جویی در منابع با ارزش و ایجاد یک زیردست لطیف، لذت استفاده از پیراهن‌ها و البسه‌ی مد که به آن‌ها ظاهری زیبا و شیک را می‌بخشد، نیز تجربه کنند. همچنین، این رزین به علت برخورداری از مشخصه‌های طبقه‌بندی ۱ از استاندارد ۱۰۰ OEKO-TEX، برچسب سازگار با محیط زیست اروپا، استاندارد bluesign و استانداردهای مربوط به برند‌های معروف و خرده فروشان برای تمامی سنین و موارد مصرف نهایی قابل استفاده است.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.