سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی ITM2018 و پانزدهمین نمایشگاه نخ استانبول

سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی ITM 2018 در ۱۲ سالن و در مساحتی معادل ۱۲۰.۰۰۰ متر مربع در مرکز نمایشگاهی و همایش‌های تویاپ ترکیه در شهر استانبول و در تاریخ ۱۴ الی ۱۷ آوریل (۲۵ الی ۲۸ فروردین ماه ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد. نمایشگاه بین المللی ماشین‌های نساجی شامل قسمت‌های گوناگونی نظیر، نخ، بافندگی، رنگرزی، چاپ،‌ تکمیل،گلدوزی، صنایع جانبی ومواد شیمیایی است و از جمله بزرگترین  رویدادهای نساجی در منطقه به شمار می‌رود.

در این دوره ITM، میزبان هیأت‌های تخصصی تجاری نساجی از کشورهای گوناگون نظیر، ایران، هند، ازبکستان، بنگلادش، روسیه، مصر، ترکمنستان، مراکش، الجزیره، اندونزی،تونس، ویتنام، اتیوپی و کنیا خواهد بود.

با توجه به حضور شرکتهای معتبر آسیایی و اروپایی در نمایشگاه ITM، این رویداد در حقیقت فرصتی مناسب برای فعالان صنعت نساجی کشور است تا در کنار بزرگان این صنعت نقاط ضعف وقوت خود را شناسایی کنند. همچنین با توجه به نیاز صنعت نساجی ایران در شاخص‌های کلان درخصوص ماشین‌آلات مدرن، تکنولوژی‌های نوین و سرمایه گذاری‌های جدید، بهره‌برداری از این نمایشگاه می‌تواند در بازپس‌گیری سهم ایران ار بازار جهان نقش شایانی را ایفا کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.