چهل و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی منسوجات خانگی

چهل و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی منسوجات خانگی

۱۸ تا ۲۱  دی ۱۳۹۷ ( ۸  تا  ۱۱  ژانویه  ۲۰۱۹ )

فرانکفورت – آلمان

شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه‌های فرانکفورت در ایران از متخصصان و صاحبان صنایع نساجی، صنایع وابسته و بازرگانان دعوت به‌عمل می‌آورد تا از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نمایشگاه Heimtextil به عنوان بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی منسوجات خانگی هر ساله جدیدترین نوآوری‌ها، طرح‌ها و رنگ‌های این صنعت جذاب را درمعرض دید و قضاوت متخصصان و بازرگانان جهان قرار می‌دهد.

این نمایشگاه مکانی مناسب برای طراحان داخلی می‌باشد تا از ابداعات و راهکارهای خلاقانه جدیدی برای پروژه‌های خود بهره‌مند شوند، همچنین‌ بازاری جذاب برای تامین‌کنندگان
قراردادهای خرد و کلان به شمار می‌رود. در این نمایشگاه با گردهم آمدن خریداران از ۱۳۵ کشور مختلف، زمینه ایجاد ارتباطات کاری جدید و توسعه روابط گذشته فراهم می‌گردد و دسترسی به بازار جهانی را میسر می‌سازد.

از سال ۲۰۰۷ گرایش جدیدی با جنبه‌های طراحی منسوجات که طیف کاملی از پارچه‌های مبلی و سرویس خواب، رومیزی، منسوجات، حمام، استخر را در بر می‌گیرد، به این نمایشگاه اضافه گردیده است.

آمار دوره قبل نمایشگاه : (۲۰۱۸)

تعداد غرفه گذاران: ۲ هزارو ۹۷۵ شرکت از ۶۴ کشور

تعداد بازدیدکنندگان: ۷۰ هزار نفر از ۱۳۵ کشور

فضای اجاره شده: ۲۲۳ هزار و ۶۰۰ متر مربع

فهرست کامل موضوعات نمایشگاه در منوی سمت راست سایت ارائه گردیده است.

 

علاقمندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند کارت ورودی تمام وقت را به مبلغ ۵۶ یورو از دفتر این شرکت تهیه نمایند. همچنین این کارت در محل نمایشگاه به مبلغ ۸۴ یورو به فروش می‌رسد.

متقاضیان محترم می‌توانند اطلاعات مرتبط با اخذ روادید شنگن نمایشگاهی را در منوی سمت راست سایت مطالعه نمایند. همچنین به منظور راحتی بازدیدکنندگان محترم
هماهنگی‌های لازم جهت ارائه تورهای مناسب نمایشگاهی با آژانس‌های معتبر صورت گرفته است. لطفا جهت آگاهی از شرایط تور‌های مربوطه و یا تهیه کارت ورود به نمایشگاه با ما تماس حاصل فرمائید.

شایان ذکر است که نمایشگاه فرش و کفپوشDOMOTEX ازتاریخ ۲۱ تا ۲۴ دی ۱۳۹۷ (۱۱ تا ۱۴ ژانویه ۲۰۱۹) در شهر هانوفر برگزار می‌شود. با توجه به هم زمانی و تشابه موضوعات نمایشگاه مذکور با نمایشگاه Heimtextil، علاقمندان می‌توانند به همکاران ما در شرکت فوژان راهبران نامی، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاه های هانوفر، مراجعه نمایند.

تلفن تماس شرکت فوژان راهبران نامی : ۳- ۸۸۱۷۱۲۶۱

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.