معرفی شابلون NovaScreen® شرکت اشتورک هلند

مانا شگرد پایا نمایندگی اشتورک هلند در ایران

کیفیت چاپ بالاتر از طریق تکنولوژی برتر
شابلونهای NovaScreen® دارای طراحی ثبت شده با مزایای منحصر به فردی هستند.
در تکنولوژی نووا، ترکیبی از تعداد زیاد مش با حداقل فاصله بین سوراخ‌هایی که پهن‌تر و دارای طراحی مبتکرانه‌ای هستند، موجب انتقال حداکثر مقدار خمیر چاپ(رنگ) به پارچه است. با داشتن مقدار رنگ بیشتر در واحد زمان بر روی پارچه، می‌توان سرعت چاپ را به مقدار چشمگیری افزایش داد که در نتیجه چاپ بیشتر با مصرف رنگ کمتر و کیفیت چاپ بالاتری را به همراه خواهد داشت.
با چاپ در سرعت‌های بالاتر و مصرف کمتر خمیر چاپ(رنگ) بهره‌وری افزایش می‌یابد. در طراحی این نوع شابلون به جهت شکل منافذ؛ تزریق رنگ، حداقل فشار تیغه چاپ یا میله مگنت مورد نیاز است که به غیر از افزایش عمر شابلون، به دلیل اطصکاک کمتر تیغه چاپ با شابلون، عمر تیغه نیز افزایش می‌یابد.
همچنین، به دلیل نفوذ کمتر رنگ در پارچه، کمترین اثر از طرح چاپ شده در پشت پارچه نمایان می شود. بنابراین با وجود قیمت بالاتر این تکنولوژی نسبت به نسل‌های قدیمی، همچنان استفاده از آن نه تنها صرفه اقتصادی دارد بلکه کیفیت چاپ را بصورت چشمگیری بالا خواهد برد.

همیشه کیفیت برتر هزینه های تولید را کاهش می‌دهد
طراحی مقدماتی NovaScreen® به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های خود را از چند طریق کاهش دهید. شکل جدید حفره‌ها باعث کاهش مصرف خمیرچاپ می‌شود. زاویه‌های خاص مش این نوع شابلون، احتمال مسدود شدن و توقف دستگاه را کاهش می‌دهد. آلیاژ خالص تولید این نوع شابلونها محکم و بادوام است که موجب عملکرد پایدارتر و کاهش خطر چروک‌شدن و شکستگی در هنگام کار می‌شود.
با استفاده از NovaScreen® حتی می‌توانید در هزینه‌های حکاکی و چاپ صرفه‌جویی کنید زیرا انواع مختلف طراحی از جمله طرح‌های ظریف، نقاط ریز، خطوط بسیار ظریف و شکل‌های هندسی را می‌توان در یک صفحه واحد حکاکی کرد.

نتایج استثنایی در انواع طرح
شابلون NovaScreen® علاوه بر ارائه کیفیت، به شما آزادی عمل می‌دهد. می‌توان از این نوع شابلون‌ها برای چاپ بر روی انواع مختلف پارچه با ضخامت‌های متفاوت در چاپ مستقیم و یا غیرمستقیم استفاده کرد.
با توجه به قابلیت انتقال حداکثر خمیر چاپ در این تکنولوژی، می‌توان برای چاپ روی پارچه‌های مبلمان و دکوراسیون داخلی اتومبیل که در آن نیاز به نفوذ عمیق رنگ در پارچه وجود دارد، استفاده کرد. همچنین می‌توان از خمیر با ویسکوزیته بیشتری استفاده کرد که منجر به چاپ واضح و شفاف‌تر خواهد شد.

تولید شابلون بر طبق نیاز مشتری
شابلون‌های NovaScreen® در سه مش مختلف برای تمامی خواسته‌ها قابل ارائه می‌باشند. از ظریف‌ترین خطوط و طرح‌های دارای ترام تا ترکیب چندین رنگ با طراحی‌های مختلف پاسخگوی نیازمندهای شما خواهد بود.

NovaScreen® ۱۳۵ED – پوشش بسیار عالی
این شابلون دارای بزرگ‌ترین فضای باز عبور رنگ است که امکان عبور بیشتر خمیرچاپ(رنگ) را فراهم می‌نماید و برای دستیابی به پوشش یکسان در چاپ زمینه ایده آل است.

NovaScreen® ۱۶۵ED – تنوعی فوق العاده در طراحی
شابلونی چند منظوره که برای طیف گسترده‌ای از طرح‌ها مناسب است. این شابلون بهترین انتخاب برای انواع طرح‌ها، از ترام و زمینه گرفته تا اشکال هندسی و خطوط ظریف است.

NovaScreen® ۱۹۵ED – جزئیات بی نظیر برای چاپ لباسی
دارای بالاترین تعداد مش است که با ترکیب حفره‌های بزرگ، نتایج بسیار خوبی را برای طرح‌های دارای خطوط بسیار ریز، هندسی و چاپ چند رنگ تضمین می‌کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.