شرکت مانا شگرد پایا

مانا شگرد پایا یک شرکت خانوادگی است و بیش از ۶۰ سال است که در تامین نیاز صنایع نساجی کشور فعالیت دارد. عمده فعالیت شرکت در بخش تکمیل پارچه است که به نوعی ارزش افزوده صنعت نساجی است. مانا شگرد پایا نمایندگی معتبرترین تولیدکنندگان ماشین آلات تکمیل پارچه همچون اشتورک، سالواده، گلر، کورینو، تن و کلوبر لوبریکیشن در ایران است.
در پروسه رنگرزی نماینده شرکت فونگز (Fong’s) هستیم که در حال حاضر بزرگترین هلدینگ ماشین آلات نساجی در دنیاست. بخش گولر (Goller) که زیر مجموعه فونگز است تولیدکننده ماشین آلات تکمیل تر (Wet Finishing) بصورت پیوسته همچون سفیدگری، مرسریزاسیون و رنگرزی است.

شرکت THEN آلمان نیز از دیگر زیرمجموعه های فونگز میباشد که تولیدکننده انواع ماشین آلات رنگرزی مانند جت است. تخصص این شرکت ساخت ماشین آلات رنگرزی بَچ با کمترین مصرف آب جهت پارچه های ظریف است که بسیار موفق عمل کرده و دغدغه
روز دنیا را با تکنولوژی خود برطرف ساخته است. شرکت فونگز نیز ماشین های رنگرزی مخصوص الیاف و بوبین و نخ را تولید می کند. در واقع فونگز، تِن و گولر به نوعی مکمل یکدیگر هستند و با هم نیازهای بخش رنگرزی (خط پیوسته و ناپیوسته) را تأمین می نمایند.
همچنین مانا شگرد پایا نماینده شرکت اشتورک هلند است که از سال ۲۰۰۵ به SPGPrints(Stork Prints Group) تغییر نام یافت و کلیه بخش های مربوط به چاپ روتاری شامل تولید شابلون، دستگاه شابلونسازی (حکاکی شابلون)، ماشین چاپ روتاری و
خشک کن را تحت پوشش قرار می دهد و بیش از % ۸۰ ماشین های چاپ داخل ایران از این برند هستند. علاوه بر آن جهت تکمیل بخش چاپ، این شرکت نمایندگی سالواده (Salvade) ایتالیا را دارد که بهترین برند در تولید دستگاه تثبیت بخار (Loop Steamer)
و  خشک کن تامبلر (Tumbler Dryer) است.
از دیگر همکاران ما شرکت کرینو (Corino) ایتالیاست. شرکت کرینو تولیدکننده ماشین هائی همچون پودصافکن، آبگیر، عرض بازکن ، شستشوی پارچه های گردباف و کلیه تجهیزات ورودی و خروجی بخش تکمیل است.
کلیه ماشین آلات و تجهیزات ذکر شده، بدون روانکارهای تخصصی (گریس و روغنهای تخصصی صنعتی) عمر بالائی نخواهند داشت. از همکاری های طولانی مدت مانا شگرد پایا با شرکت های معتبر اروپائی، داشتن نمایندگی انحصاری و دفتر پشتیبانی فنی شرکت کلوبر لوبریکیشن آلمان در ایران است.
کلوبر بزرگترین و معتبرترین تولیدکننده گریس و روغن های تخصصی در صنعت نساجی است و در هرتجهیزی ک ه مشتری به هر دلیل و محدودیتی، قادر به استفاده از روغنها و گریسهای معمولی نباشد، کلوبر با ارائه راهکارهای تخصصی نیاز مشتری را تأمین می نماید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.