شرکت ماشین سازی مهرسان

شرکت ماشین‌سازی مهرسان

شرکت ماشین‌سازی مهرسان، فعالیت خود را به صورت شراکت با شرکت  ماشین‌سازی مرسان ترکیه‌ در سال ۱۳۹۲، به عنوان تنها شرکت تولیدکننده ماشین‌آلات تکمیل صنعت نساجی (تریکو)، در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع، مشتمل بر یک سالن تولید به مساحت ۸۰۰ مترمربع و همچنین، واحد اداری طراحی، تحقیق و توسعه به همراه ۱۵ نفر پرسنل تولید و کادر اداری در منطقه صنعتی شهریار آغاز نمود که متخصصین مهرسان با سابقه ۲۰ ساله خود در زمینه ساخت و نصب ماشین‌آلات مختلف صنعت نساجی شرکت‌های گوناگون ترکیه، این بار فعل خواستن را در سرزمینمان ایران، صرف کردند. لذا، نتیجه این همت بلند، آن شد که در این مدت کم بتوانیم، صرفنظر از تأمین ماشین‌آلات صنعت نساجی کشور، با زبان کیفیت و دوام محصول ایرانی، در سال ۹۴ موفق به صادرات محصول به کشور پرو شویم. در بخش داخلی، با کاهش قیمت ۴۰% مشابه خارجی ماشین‌آلات مهرسان، سعی برآن شده که محصولاتی در حد و اندازه محصول خارجی و در برخی مواقع، به مراتب بهتر از محصول خارجی را روانه بازار نماییم. در این راستا، توانستیم کمک شایانی جهت عدم خروج ارز از کشور و همچنین، عدم وابستگی صنعت نساجی ایران به ماشین‌آلات خارجی نماییم.

برای رفع خلأ در صنعت کشور، نیاز اساسی به، به روز شدن امکانات  و همچنین، بهره‌گیری از دانش روز دنیا و امکانات نرم‌افزاری  و سخت‌افزاری احساس می‌شد تا اینکه شرکت مهرسان، با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و مجرب در این موارد توانست مشکلات این امر را با تولید خلاقانه ماشین‌آلات مطابق با آخرین استانداردهای روز دنیا مرتفع نماید.

شرکت ماشین‌سازی مهرسان، پس از ۲۰ سال تجربه متخصصین داخلی و خارجی و پس از گذشت ۳ سال تولید ماشین‌آلات روز زیر نظر متخصصان ایرانی و ترک، سه مقوله مهم قیمت پایین، کیفیت بالا و سرعت بالا و همچنین، افزودن ماشین‌آلات جدید به پروسه تولید مطابق با نیاز صنعت نساجی کشور را سرلوحه استراتژی خود قرار داده است.

از جمله محصولات تولیدی این شرکت می‌توان به ماشین طاقه‌بازکنی که هم‌اکنون ۳ دستگاه در حال کار هستند، خشک‌کن ریلکسی از ۴ تا ۳۰ تن که ۱۹ دستگاه در حال فعالیت است، دستگاه ترموفیکس جهت تثبیت پارچه‌های بغل بسته که ۱۷ دستگاه در حال کار است، دستگاه وکو جهت گرفتن رطوبت و آبرفت بالای پارچه که در حال حاضر ۱۵ دستگاه فعال است و در نهایت، ۳ دستگاه درحال کار آبگیر بالونی  از نوع جدید تک فولارد و دو فولارد جهت آبگیری پارچه‌های بغل بسته با سرعت بالای ۶تن تولید در شبانه‌روز  اشاره نمود.

نمایی از دستگاه رطوبت‌گیر وکو شرکت مهرسان

نمایی از دستگاه رطوبت‌گیر وکو شرکت مهرسان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.