ITMA 2023: با شرکت های ایرانی حاضر در ایتما

شرکت راعی

شرکت ماشین سازی راعی با به کارگیری دانش به روز و تیم مهندسی مجرب موفق به طراحی و تولید نخستین ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت ، مجهز به شیب یابی هوشمند شده است. هم­چنین این شرکت توانایی لازم در جهت تولید ماشین آلات نساجی مدرن متناسب با نیاز صنعت نساجی و بافت فرش ماشینی را دارا است و با اخذ تدابیر لازم توانسته است گامی بزرگ در جهت همکاری با شرکت های خارجی بردارد. از جمله افتخارات این شرکت ساخت ماشین کناره نویس پارچه است که تحتlicense  شرکت سویسی برادران مگ می باشد.

ماشین سازی راعی افتخار دارد که برای دومین بار در نمایشگاه ایتما ۲۰۲۳ شرکت کند و همانند نمایشگاه ایتما ۲۰۱۹ جدیدترین تکنولوژی خود یعنی ماشین آهار بخشی، ماشین S&D، ماشین مستقیم پیچ و بخشی پیچ پارچه را به بازدید کنندگان معرفی می نماید.

 

شرکت جهان اُروم اُیاز

شرکت جهان اروم ایاز در صنعت پارچه کشور، به عنوان یک شرکت جوان اما غنی و برخوردار (بهره‌مند) از تجربه گرانبهای حضور و فعالیت مستمر بالغ بر ۲۳ سال در صنعت پارچه کشور، با همت و تلاش بی وقفه جمعی از کارآفرینان مجرب و خلاق و با تکیه برهمان تجربه طولانی و ارزشمند و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، در سال ۱۳۹۷ تاسیس گردید. کارخانه این شرکت در همان ابتدای راه با بهره مندی حداکثری از تجارب بلند مدت اعضای هیئت مدیره و سرمایه‌گذاران و با اتکا به شناخت کافی از ویژگی ها و شرایط بازارهای داخلی و منطقه‌ای در فضایی به مساحت ۴۵ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با ظرفیت اسمی ۳۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مربع تولید، احداث و طی ۱۸ ماه به بهره‌برداری رسید تا بتواند اقدام مثبت و اثربخشی در راستای اعتلای کشور و نیل به فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر ((رونق تولید، حمایت از کار و سرمایه ایرانی))، انجام دهد. شرکت جهان اُروم ایاز مفتخر است که توانسته با سرمایه‌گذاری پویایی خود، مانع از خروج ۵۰ میلیون دلار ارز ناشی از تجارت، یک کسب و کار موفق در مقیاس منطقه‌ای و جهانی شود و از این طریق خود را در بهبود شاخص های اقتصادی کشور عزیزمان نظیر تولید ناخالص داخلی، اشتغال نیروی کار و… سهیم دانسته و به آن می بالد. شرکت جهان اُروم اُیاز خود را متعهد و ملزم به ارزش آفرینی برای سرمایه های مادی و انسانی دانسته و در این راستا با برنامه‌ریزی اقدامات مناسب توانسته زمینه اشتغال و رشد بیش از ۱۲۰۰ نفر به طور مستقیم و ۱۰ هزار نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد نماید. این شرکت از ابتدای تاسیس با شعار ((اُیاز جهانی می‌شود)) و سرلوحه قرار دادن چشم انداز ((سرآمد بودن در صنعت پارچه رومبلی و پرده ای))، موفق به راه اندازی و بهره برداری صفر تا صد خط تولید پارچه مشتمل بر بخش‌های وارپینگ بافت، تکمیل رنگرزی و تاسیسات و تجهیزات جانبی آن مشتمل بر سیستم های تهویه و تصفیه هوا، تصفیه خانه آب و… مطابق با آخرین تکنولوژی روز دنیا در این صنعت شد تا بتواند علاوه بر کسب سهم ۶۰ درصدی از بازار پارچه رو مبلی و پرده ای ایران، گام‌های اثر بخشی نیز در زمینه حفظ محیط زیست و ایجاد یک محیط کار ایمن و پایدار بردارد و گوی سبقت و رقابت را از عرضه کنندگان خارجی و واسطه‌ها بروباید و تولیدکنندگان داخلی صنایع پایین دستی را به استفاده از پارچه استاندارد ایرانی به جای انواع خارجی ترغیب کند. بدین لحاظ این شرکت توانسته به یک رقیب جدی و و اثرگذار برای سایر رقبای خارجی بدل شود. این شرکت همچنین مفتخر است که با تکیه بر تجارب و اعضای هیئت مدیره و با استفاده از دانش تخصصی و توانمندیهای پرسنل خود توانسته در مدت کوتاهی محصولاتی استاندارد و با کیفیت تولید کند که علاوه بر تامین الزامات مورد نظر در استانداردهای صنعت نساجی نظیر OEKO100  و کسب گواهینامه های آنها، نظر مثبت و احساس رضایتمندی مصرف کنندگان و فعالان این حوزه صنعت نساجی را جلب نماید. این شرکت خود را ملزم به حضور تعیین‌کننده در بازارهای منطقه‌ای و استاندارد ملی ایران و جهانی می‌دانند و برای همین منظور نیزعلاوه بر بهره مندی از تکنولوژی و دانش روز فرهنگی شایسته و غنی در سطوح مختلف سازمانی تسری داده که همه سرمایه های انسانی شرکت در هر سطح سازمانی، به اهمیت این موضوع واقف بوده و خود را جزئی از آن می‌دانند. حضور فعال شرکت در نمایشگاه ها و بازارهای تخصصی در سطح منطقه و اروپا شواهدی دال بر تایید این عزم میباشد. از جمله این موارد می‌توان به شرکت در نمایشگاه‌های معتبر بین المللی مانند ایتما اشاره نمود.

 

شرکت جولا

دستگاه‌های بافندگی جولا در کارخانه‌ای چینی تایوانی طراحی و تولید می‌گردد. شرکت آراز نماینده فروش این دستگاه‌ها در ایران، با توجه به سابقه خود در حوزه تامین دستگاه‌های گردباف، در فرآیند طراحی این ماشین برای کیفیت‌بخشی به محصول، بسیاری از نکات مورد پسند بافندگان ایرانی را به مهندسین کارخانه سازنده یادآور شده تا بتواند در کنار قیمت رقابتی و قابل صرفه، نمونه‌ای منحصر به فرد با کیفیتی بی نظیر و شرایطی مناسب را به بافندگان ایرانی عرضه نماید.

با توجه به افزایش حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه های خارجی، شرکت جولا هم در نمایشگاه بین المللی ایتما ۲۰۲۳ که جزو مهمترین نمایشگاه های بین المللی صنعت نساجی است حضور خواهد داشت و پذیرای صنعتگران و علاقمندان این حوزه خواهد بود.

 

شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان

شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان با بهره گیری از متخصصین داخلی و به پشتوانه ۱۵ سال تجربه در زمینه تولید الیاف مصنوعی در سال ۱۳۹۱ در شهر یزد تاسیس تا به تولید ماشین آلات الیاف مصنوعی در داخل کشور بپردازد. این شرکت موفق به ساخت اولین خط کامل تولید نخ BCF و CF در داخل کشور شده و همزمان با آن مجوز فعالیت تولیدی دانش بنیان را نیز اخذ نموده است. در سال ۱۳۹۲ طرح جامع این شرکت (طراحی، ساخت و اجرای خطوط تولید نخ BCF وCF) موفق به کسب رتبه سوم پژوهش های توسعه ای در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی شده است.

این شرکت همواره با حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی محصولات و تکنولوژی های بروز خود را در معرض نمایش فعالان و علاقمندان قرار می‌دهد. امسال نیز به عنوان تنها تولید کننده ماشین آلات نخ BCF و CF در ایران، شما را به بازدید از غرفه محصولات شرکت در نمایشگاه ITMA 2023 در میلان ایتالیا دعوت مینماید.

 

شرکت رسام تجهیز رایا (باتیک)

گروه صنایع ماشین سازی رسام تجهیز رایا در ابتدا با نام گروه خدمات گستر عبادی فعالیت خود را در زمینه اورحال، اتوماسیون، نصب و راه اندازی ماشین آلات صنعت نساجی آغاز نموده است. از سوابق درخشان گروه مهندسی رسام تجهیز رایا میتوان به نصب و راه اندازی ماشین آلات نساجی در کشورهای مختلف از جمله: روسیه، اوکراین، بلاروس، ازبکستان، پاکستان، ترکیه، یونان و همچنین در داخل کشور با شرکت های مدرن نساجی، بافت و تکمیل در زمینه ی اورحال، نصب و راه اندازی اشاره کرد.

با طراحی اولین دستگاه استیمر برای شرکت پایدار بافت از سال ۱۳۸۷ شرکت به نام رسام تجهیز رایا تغییر نام یافته و آغاز به ساخت ماشین آلات استنتر، چاپ سیلندری، خشک کن بعد از چاپ، خشک کن ریلکسی، دستگاه چروک کن پارچه نموده است و با افتخار نام اولین ها را به خود اختصاص داده و آماده همکاری با شرکت های محترم صنعت چاپ و تکمیل می باشد.

از جمله تولیدات این شرکت میتوان به دستگاه استنتر، دستگاه چاپ، دستگاه خشک کن ریلکسی، دستگاه خشک کن بعد از چاپ و دستگاه  تثبیت بخار اشاره نمود که گروه فنی و پشتیبانی باتیک آمادگی ارائه خدمات نصب و آموزش و رفع نقص فنی را در کوتاه ترین زمان ممکن دارا می باشد.

شرکت رسام تجهیز رایا همچنین مفتخر به عضویت در انجمن های مرتبط با صنایع نساجی و حضور مستمر در نمایشگاه های معتبر داخلی و بین المللی می‌باشد. امسال هم با حضور در نمایشگاه ایتما آماده ورود به بازارهای جهانی صنعت نساجی هستیم.

 

شرکت ناب بافت

مجموعه ناب بافت با در بر داشتن تیمی مجرب از کارشناسان نساجی و بهره گیری از جدید ترین دستگاه های روز دنیا در صنعت گردبافی و رنگرزی و چاپ و تکمیل انواع پارچه گردبافت و تاری پودی مفتخر است که گوی سبقت را از رقبا ربوده و در زمینه تولید ابزار دقیق (اکسسوری) در نساجی فعالیت را آغاز نموده و با یاری خداوند درحال صادرات محصولات ابزار دقیق به سایر کشورها از جمله اروپا می باشد. محصولات شرکت ناب بافت شامل پاره جورجیا، پارچه دوکاتی و پارچه جگوار می باشد.

شرکت ما با هدف توسعه صادرات و ورود به بازارهای خارجی اقدام به شرکت در نمایشگاه های معتبر این حوزه می کند و امسال هم با حضور در نمایشگاه بین المللی ایتما ۲۰۲۳ میزبان حضور شما خواهیم بود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.