حضور درخشان شرکت Trutzschler در نمایشگاه ITMA Asia + CITME 2016

Trutzschler تولیدکننده پیشرو در زمینه ماشین آلات نساجی، آخرین نوآوری‌های خود را در حوزه آماده‌سازی سیستم ریسندگی، الیاف بشرساخت و منسوجات بی‌بافت در نمایشگاه ITMA Asia 2016 در معرض نمایش قرار داد.

با نگاهی به ماشین‌آلات حوزه منسوجات بی‌بافت شرکت Trützschler می‌توان دریافت که این مجموعه عمدتاً محصولات مختص بازار چین را عرضه کرده که مواردی همچون تقسیم‌بندی‌ها و بررسی جزئیات می‌تواند اطلاعاتی ارزنده را در خصوص قطعات جدید، پیشرفت‌های فرآیندی و همچنین محصولات فراهم آورد.
از دیگر نوآوری‌های این مجموعه می‌توان به ماشین‌آلات مربوط به تولید الیاف بشرساخته اشاره نمود که اطلاعاتی را در مورد دو تحول جدید در نخ های فرش در اختیار مشتریان قرار می دهد. ضمن اینکه ماشین آلات بسیاری را در زمینه آماده سازی سیستم های ریسندگی تهیه و در این نمایشگاه برای اولین بار در آسیا به نمایش گذاشت.

منسوجات بی‌بافت

ارائه سیستم مدولار تهیه الیاف، از جمله فناوری‌های این شرکت در حوزه تولید منسوجات بی‌بافت بود که امکان سازماندهی مجزای الیاف را برای مشتریان فراهم می‌نمود. گسترش خط تولید منسوجات بی‌بافت همگام با توسعه سیستم ریسندگی Trützschler بود که این خلاقیت در فرآیند باز کردن عدل، استفاده از تسمه نقاله‌های پیشرفته با بازکننده حلاجی، واحدهای توزین با دقت بالا و میزان بازدهی مطلوب بود.
این شرکت برای تولید منسوجات بی‌بافت خود فناوری اتصال تحت گرما (thermo bonder) را ارائه داد. در این فناوری پوسته ساختاری قابل تعویضی می‌تواند صفحات حجیمی را با ساختارهای سه‌بعدی دائمی، تحت گرما ایجاد کند.
SkyWind یکی از غلتک‌های اصلی ماشین نخ‌پیچی در سیستم‌های بی‌بافت اسپان‌لیس است که شرکت Trützschler به منظور تهیه دستمال‌های مرطوب از منسوجات بی‌بافت، این غلتک را طراحی و راه‌اندازی کرده است. این غلتک که مجهز به درایو مسطح است، دارای ویژگی‌های منحصر به فرد همچون قدرت بالا، عملیات ساده و کاربرد بسیار در تولید الیاف است.

trutzschler-nasajimovafagh-2

الیاف بشرساخته

از نوآوری‌های بخش تولیدالیاف بشر ساخته Trützschler می‌توان به تولید ماشین‌آلات ۳-end با عملکرد بالا و سیستم خطی تولید نخ‌های BCF باکیفیت از پلی‌استرهای بازیافتی اشاره نمود.
M30،آخرین نوع از ماشین‌آلات سری symTTex است. ماشین‌آلات ۳-end تکمیل‌شده ماشین‌آلات ۲-end و ۴-end می‌باشد که بسیار پرکاربرد برای مواد بازیافتی به خصوص پلی‌استرهای بازیافتی است و می‌تواند به کمک دستگاه‌های مهندسی بازیافت EREMA، این نوع از الیاف بشرساخته Trützschler را تولید کند.

trutzschler-nasajimovafagh-3

سیستم کاردینگ

در حوزه ریسندگی، مجموعه Trützschler دو نوع روش تولید را برای کاربردهای خاص ارائه دادند که از جمله آنها می‌توان به راه‌اندازی دستگاه NOVOTOP 58 جهت کاربرد نخ‌های نازک با سرعت تولید تا ۶۵ کیلوگرم بر ساعت و عرض ۱ متر و همچنین، دستگاه NOVOTOP 30 به منظور استفاده از الیاف رنگی یا ضخیم و الیاف بازیافتی اشاره نمود.

trutzschler-nasajimovafagh-4

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.