رونمایی از خط تولید جدید شرکت Bruckner در نمایشگاه ITMA Asia + CITME 2016

شرکت Brückner ، پیشگام در تولید ماشین‌آلات نساجی، آخرین تحولات و نوآوری‌های خود را در زمینه تولید پارچه‌های منحصر به فرد در نمایشگاه ITMA ASIA + CITME2016 در معرض نمایش قرار داد. این شرکت، به عنوان تولیدکننده­ پیشرو در تکمیل خطوط نساجی، طرح­ها و خدمات مشاوره­ای را تقریباً برای تمامی اهداف در زمینه­ منسوجات، منسوجات Hi-Tech، منسوجات بی­بافت و کف­پوشش­ها عرضه می­کند. در این نمایشگاه،مجموعه Brückner   ارائه‌دهنده خطوط سنفورایزینگ، خطوط رنگرزی پیوسته، خشک­کن تحت مادون قرمز، متراکم­کننده، استنترهای مورد استفاده برای عملیات پوشش‌دهی، خشک کردن و تنظیم حرارت در غرفه خود بود.

 

خط تولید سنفورایزینگ

این نوع خط تولیدامکان تثبیت ابعادی و متراکم کردن بسیاری از انواع پارچه­های بافته شده را فراهم می‌آورد. از سوی دیگر، خط سنفورایزینگ، ساختار پارچه را باثبات­تر می‌کند و ضمن دادن درخششی ابریشمی به پارچه، حداقل جمع‌شدگی را به آن می‌دهد.

خط تولید سنفورایزینگ

این نوع پارچه برای استفاده به عنوان پیراهن، شلوار، شلوار جین، لباس کار و همچنین، لباس خواب، منسوجات خانگی یا مواد و اثاثیه منزل بسیار پرکاربرد هستند. مجموعه Brückner    بسته به نوع محصول و نیازهای مشتری، خطوط سنفورایزینگ منفرد و یا دوگانه را در ترکیب با کالندر نمدی عرضه می­کند.

 

سیستم رنگرزی مداوم Brückner

با این سیستم رنگرزی، مشتریان می­توانند به رنگرزی­های تکرارپذیر و یکنواخت دست یابند؛ چراکه، رنگرزی پارچه­ها با این خطوط، پارچه بدون چین­و چروک و بدون رنگرزی نایکنواخت را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد.

سیستم رنگرزی مداوم Bruckner

ساختار متقارن بخش­های گردش هوا با هدف جلوگیری از ایجاد شیدهای مختلف در دو سمت پارچه تعبیه شده است. علاوه بر این، تنظیماتی برای خشک کردن رنگ بر روی دستگاه تعبیه شده که به جریان هوای کم نیاز دارد و همین امر، منجر به کاهش قابل­توجهی در مصرف انرژی می‌گردد. محصولات نهایی رنگ­شده در خطوط Brückner   شامل پارچه­هایی است که برای پیراهن، شلوار، لباس کار و منسوجات خانگی مناسب است.

صرفه­ جویی در انرژی

طی تحقیقات مستمر و تلاش­های توسعه­محور، این شرکت موفق شد تا ضمن کارآمدتر کردن ماشین­آلات خود، عمر مفیدشان را افزایش دهد و در راستای به­حداقل رساندن آسیب‌های زیست­محیطی، از مشتریان خود حمایت کند.

از جمله این عملیات می‌توان به سیستم گرمادهی گاز غیرمستقیم جهت تکمیل پارچه‌های کشباف اشاره نمود که در ترکیب با یک سیستم بازیابی گرمایی خاصی طراحی شده و ضمن صرفه­جویی در انرژی، از زرد شدن پارچه جلوگیری می­کند. از سوی دیگر، این نوع پارچه‌ها به دلیل داشتن مواد کشسان از اهمیت خاصی برخوردار هستند و  اگر شرکتی مایل به سرمایه­گذاری در یک خط تولید کاملاً جدید نباشد، شرکت Brückner    قادر به ارائه­ی اصلاح سیستم­های گرمایی همچون جایگزینی سیستم گرمادهی مستقیم با روغن با سیستم گرمادهی غیرمستقیم با گاز می­باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.