گزارش مجمع عمومی سالیانه و انتخابات دوره ششم هیئت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران

به گزارش نشریه نساجی موفق، مجمع عمومی سالیانه و  انتخابات دوره ششم هیئت مدیره جامعه متخصصین نساجی ایران، روز چهارشنبه ۵ام اردی‌بهشت ماه سال ۱۳۹۷ در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده نساجی دانشگاه امیرکبیر، با حضور خانم بابایی نماینده وزارت کشور و  جمعی از فعالان صنعت نساجی کشور برگزار شد.

در ابتدای جلسه بهرام حریری دبیر جامعه متخصصین؛ آقایان دکتر آیت‌الهی، دکتر لطیفی، سید شجاع‌الدین امامی رئوف و یزدی‌پور را به عنوان هیئت رئیسه پیشنهاد نمودند که با رأی اکثریت اعضاء افراد مذکور در جایگاه خود قرار گرفتند.

سپس ایشان گزارش مختصری از وضعیت آماری جامعه، مجامع برگزار شده توسط جامعه متخصصین، حوزه فعالیت‌‌ها و نقاط ضعف آن ارائه دادند و در پایان با ارائه چند پیشنهاد برای هیئت مدیره آتی و نیز بیان شعار “موفقیت در گرو مشارکت است” سخنان خود را به پایان رساند.

در ادامه این جلسه شاهین کاظمی به عنوان خزانه‌دار جامعه، گزارش مالی، شامل ترازنامه و سود و زیان دوره‌های مختلف را ارائه نمود و در این رابطه برخی از اعضای شرکت‌کننده در انتخابات، سؤالات خود را مطرح نمودند که خزانه‌دار به آنها پاسخ داد. شاهین کاظمی همچنین دغدغه‌های مالی موجود در ابتدای شروع دوره خود و برخی اهداف مالی محقق شده را ذکر کرد و برای دوره آینده برخی اهداف مالی و سرمایه‌ای مانند خرید و مالکیت دفتر جامعه متخصصین را برشمرد.

با طرح موضوعات مبلغ حق عضویت و روزنامه رسمی از سوی هیئت رئیسه، بر اساس اکثریت آراء موافقت شد میزان حق عضویت همچنان مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ ریال و روزنامه اطلاعات جهت درج آگهی‌های رسمی همچون دوره‎‌ی گذشته ثابت باقی بمانند.  در ادامه سعید جلالی به عنوان بازرس جامعه متخصصین گزارش مالی و عملکرد هیئت مدیره را به حاضرین ارائه داد.

سیدشجاع‌الدین امامی رئوف در خاتمه با بیان اینکه ۸۰ عضو پیوسته حائز شرایط رأی دادن هستند از کاندیداها درخواست نمود تا به طور مختصر خود را معرفی نمایند. پس از معرفی کاندیداهای حضار برگه‌های رأی خود را به صندوق انداختند تا پس از سرشماری نتیجه این انتخابات طی روزهای آتی معین گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.