وب تاک ها و اخبار ماشین آلات نساجی

پورتال جدید مشتریان “اتاق خبر ماشین آلات نساجی” اکنون در پلتفرم IndustryArena به صورت آنلاین است. این پورتال اطلاعات فنی و بازاریابی مربوط به تولید کنندگان پارچه و منسوجات بی بافت را به زبان انگلیسی در اختیار بازدید کنندگان قرار می دهد.

IndustryArena به عنوان یک بستر خبری ماشین آلات نساجی ، با بیش از ۵۰۰۰۰۰ عضو ثبت شده و ۳۰۰۰ ارائه دهنده محصولات، پیشروترین پورتال تخصصی در صنعت نساجی است.

برجسته ترین بخشهای “اتاق خبر ماشین آلات نساجی”(https://de.industryarena.com/m4t) شامل اخبار تأمین کنندگان ، خدمات تأمین منابع و بخش وب تاک ها است. از این پس ، اخبار و اطلاعات اعضاء مجموعه‌ی VDMA که تاکنون به نام “Webtalks Machinery Textile Machinery” و از تابستان ۲۰۲۰ آغاز شده است، از طریق این پورتال منتشر و تبلیغ می شود.

هم اکنون شرکت ها می توانند به تنهایی ، به صورت جفت و یا به صورت سه بخشی آزمایشی در وبینارهای فناوری آینده نگر شرکت کرده و رزرو کنند. کلیه اعضای VDMA (نه تنها شرکتهای تحت حمایت انجمن ماشین آلات نساجی) ، موسسات تحقیقاتی نساجی در اتحادیه اروپا و EFTA و همچنین تولید کنندگان پارچه و منسوجات غیر بافته شده (مشتریان) که شرکتهای عضو VDMA با آنها پروژه مشترکی را تحقق بخشیده اند ، به عنوان مثال، حق شرکت دارند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.