Smartrepel Hydro ،پوشاک هوشمند ضد آب

Smartrepel Hydro

ماده‌ی محافظی که منسوجات را خشک و طبیعت را تمیزتر نگه می‌دارد

 

Smartrepel Hydro

 

ماده ی smartrepel hydro ، یکی از محصولات دوست‌دار طبیعت شرکت Archroma است که منسوجات پنبه ای ، پلی استری و پلی‌آمیدی را خشک نگه می‌دارد. فناوری منحصر به فرد این ماده، خصوصیت دفع آب با دوامی استثنایی است که زیردستی نرم، تنفس‌پذیری قابل توجه و تکمیلی با عملکرد کامل در بلندمدت را به تمامی انواع پوشاک ضد آب می‌بخشد.

ماده‌ی smartrepel hydro به عنوان فناوری جدیدی است که بر پایه‌ی مواد شیمیایی نظیر فلوئور، PFC، PFOA، PFOS یا حلال‌ها نمی‌باشد؛ از این رو، امکان تطابق بیش‌تر تولیدکنندگان منسوجات و صاحبان برند با مواد پیشرفته‌ی سازگار با محیط زیست و فرآیندهای تولیدی منسوجات را فراهم می‌نماید و موجب افزایش تمایل آنان به انجام طرح‌های صنعتی مانند نقشه‌ی راه‌ مشترک عدم رهاسازی مواد شیمیایی خطرناک (ZDHC) و استانداردهای برچسبی سازگار با محیط زیست مانند bluesign و oeko-tex ، می‌گردد.

با استفاده از ماده‌ی smartrepel hydro می‌توان به سطحی از عملکرد مشابه محلول‌های بر پایه‌ی C6 در الیاف پنبه، الیاف مصنوعی و مخلوط این الیاف دست یافت که پیش از این حتی، با استفاده از محلول‌های فلوئوری قابل دستیابی نبود.

در فناوری میکروکپسول‌ شرکت Archroma ، از یک ماده‌ی دافع و یک ماده‌ی مهارکننده استفاده می‌شود که در کنار یکدیگر، سازگاری کاملی بین خصوصیات ضد آب، تنفس‌پذیری و دوام برقرار می‌کند. لازم به ذکر است که قابلیت دفع آب بالای این ماده بر روی کالاهای پنبه‌ای، پلی‌استری و پلی‌آمیدی با استفاده از استاندارد AATCC 22 تحت آزمون قرار گرفته شده است.

محصول smartrepel hydro CMD برای الیاف سلولزی و مخلوط این الیاف و محصول smartrepel hydro PM‌ برای الیاف مصنوعی طراحی شده‌اند.

شرکت Archroma  نوعی « برچسب تاثیر » را برای نشان دادن مزایای ایجاد شده در اثر استفاده از ماده ی smartrepel hydro در منسوجات و پوشاک، ارائه داده است که کمک می‌کند تا مشخصه‌های جذاب مجموعه‌های شما برجسته‌تر شوند. از جمله این مزایا می‌توان به مواردی همچون دوست‌دار محیط زیست، محافظت از مصرف‌کننده در تمامی شرایط آب و هوایی و دوام و پایداری اثرات اشاره نمود.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.