در کنفرانس یک روزه ITME هند مهمان اینوویت باشید.

با وجود اینکه همه گیری اخیر به عنوان یک کاتالیزور در تسریع پذیرش دیجیتال در سراسر جهان عمل کرده است، در حال حاضر، تعداد بسیار کمی از سازمان‌ها بر روی زنجیره ارزش نساجی و پوشاک سرمایه‌گذاری کرده‌اند و از پتانسیل تولید هوشمند برای جبران کاستی های روش های معمول بهره برده‌اند. تولید هوشمند نه تنها امکان ارائه داده های معتبر را دارد، بلکه به منظور افزایش راندمان فرآیندهای تولید، متکی به تعاملات انسانی است.
کنفرانس “تولید هوشمند اینوویت” به بررسی میزان کارآمدی صنعت ۴.۰ و نتیجه دیجیتالیزه شدن در کاهش هزینه های تولید می‌پردازد. محور اصلی این کنفرانس بهره‌گیری از ابزارهای تولید دیجیتال در جهت مجازی سازی، تمرکززدایی و قابلیت تصمیم‌گیری در لحظه در بخش تولید است. این کنفرانس یک روزه به شرکت کنندگان کمک می‌کند تا با فناوری‌های پیشرفته‌ی موجود در بخش‌های ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و تکمیل آشنا شوند. این فناوری‌ها منجر به سازماندهی خطوط تولید دیجیتالی می‌شوند که در عین ساده‌سازی فرآیند تولید منجر به افزایش حاشیه سود می‌شود.
مانند چندین نمایشگاه دیگر که در سال ۲۰۲۱ به تعویق افتادند، ITME هند در سال ۲۰۲۲ فرصت برگزاری پیدا کرده است. این نمایشگاه ماشین آلات نساجی بین المللی با هدف توسعه هند به عنوان یکی از مقاصد تامین منسوجات و تسهیل ارتباط تولیدکنندگان، فروشندگان و توزیع کنندگان بازارهای خارج و داخل هند در چهلمین سالگرد برگزاری از ۱۷ تا ۲۲ آذر ماه سال جاری میزبان شرکت کنندگان از سراسر جهان خواهد بود و کنفرانس تولید هوشمند ۱۹ آذر به صورت حضوری در این نمایشگاه به میزبانی اینوویت برگزار خواهد شد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر جهت شرکت در این رویداد به سایت WTiN مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۶۶۷۶۲۲۷۵ تماس حاصل کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.