ITMA ASIA + CITME با بازدید ۱۰۰۰۰۰ نفری به پایان می رسد

۵ دسامبر ۲۰۲۳ – ITMA ASIA + CITME در ۲۳ نوامبر ۲۰۲۳ در مرکز نمایشگاه و همایش ملی (NECC) در شانگهای با موفقیت به پایان رسید. این نمایشگاه ترکیبی پنج روزه، ویترینی هیجان انگیز از ماشین آلات نساجی از کل زنجیره ارزش تولید را به نمایش گذاشت. مشارکت قوی متخصصان نساجی را به خود جلب کرد که مشتاق کشف جدیدترین اتوماسیون و فناوری های پایدار بودند.

هشتمین نمایشگاه ترکیبی از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۰۵ کشور و منطقه استقبال کرد. بازدیدکنندگان محلی چینی از ۳۱ استان و شهر بزرگترین گروه بازدیدکنندگان را تشکیل دادند و پس از آن هند، تایوان، کره جنوبی، بنگلادش و ایران قرار دارند.

بازدیدکنندگان خارج از سرزمین اصلی چین بیش از ۱۳ درصد از بازدیدکنندگان را تشکیل می دهند. در مقایسه با نسخه‌های قبلی، تعداد نمایندگی‌های خارج از کشور، از جمله بیش از ده‌ها گروه خریدار بزرگ، به‌طور قابل‌توجهی بیشتر بود.

غرفه داران در ITMA ASIA + CITME 2022 تحت تأثیر شرکت کنندگان قرار گرفتند. آقای گئورگ استاسبرگ، مدیر عامل بخش راه حل های پردازش پلیمر و مدیر ارشد پایداری گروه اورلیکن، گفت: «ما می توانیم به یک نمایشگاه موفق نگاه کنیم که در آن توانستیم با بسیاری از مشتریان خود، نه تنها از چین، بلکه از چین نیز ملاقات کنیم. پاکستان، هند و اندونزی.»

بیش از ۱۵۰۰ غرفه‌دار از ۲۳ کشور و منطقه در این نمایشگاه که بیش از ۱۶۰۰۰۰ متر مربع فروش داشت، شرکت کردند. بسیاری از نام‌های تجاری داخلی و بین‌المللی محصولات خود را معرفی کردند که با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شد.

آقای فریتز لگلر، مسئول بازاریابی نساجی Stäubli، اظهار داشت: “ما از سطح فوق العاده ای از ترافیک مشتری با کیفیت بالا در غرفه خود لذت بردیم. فناوری اتوماسیون ما در آماده‌سازی تار، آخرین نسل راه‌حل‌های ریختن برای ماشین‌های بافندگی پرسرعت و همچنین سیستم‌های قالی‌بافی مورد تحسین مشتریان چینی و بین‌المللی ما قرار گرفته است.»

آقای سدریک شلیچر، مدیر Fil Control، نیز اذعان کرد: «چه لحظه هیجان انگیزی برای ما برای بازگشت به شانگهای برای ITMA آسیا! این نمایش فراتر از انتظارات ما بود و به ما اجازه داد تا با شرکای خود در چین ملاقات کنیم و با شرکای جدید روابط برقرار کنیم.”

صاحبان نمایشگاه، CEMATEX، همراه با شرکای چینی خود – شورای فرعی صنعت نساجی، CCPIT (CCPIT-Tex)، انجمن ماشین آلات نساجی چین (CTMA) و شرکت گروه مرکز نمایشگاه بین المللی چین (CIEC) از نتایج این نمایشگاه خرسند بودند.

به گفته صاحبان نمایشگاه، ویترین با کیفیت بالا توسط دو برند معتبر نمایشگاه ماشین آلات نساجی ITMA و CITME به موفقیت کمک کرده است. برنامه های گسترده اطلاع رسانی به بیش از ۳۰۰ انجمن تجاری و خوشه های صنعتی، مشارکت های رسانه ای، نمایشگاه های جاده ای و سایر برنامه های تبلیغاتی نیز نتایج مثبتی به همراه داشته است.

نمایشگاه بعدی ITMA ASIA + CITME از ۱۴ تا ۱۸ اکتبر ۲۰۲۴ در NECC شانگهای برگزار می شود. این نمایشگاه توسط شرکت نمایشگاه بین المللی ماشین آلات نساجی پکن، آموزشی ویبولیتین و توسط خدمات ITMA سازماندهی شده است.

برای اطلاعات بیشتر، لطفاً به www.itmaasia.com یا www.citme.com.cn مراجعه کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.