نخستین رونمایی محصولات سری X شرکت SSM در ITMA آسیا ۲۰۱۶

شرکت SSM، مخترع سیستم‌های الکترونیکی انتقال تراورس نخ، آخرین تکنولوژی خود را که شامل راه‌اندازی ۹ محصول  است، برای اولین بار در نمایشگاه ITMA آسیا، رونمایی خواهد کرد.

این فناوری، متشکل از راه‌اندازی ۸ محصول جدید در زمینه بوبین‌پیچی و دولاتابی و یک محصول نوین مرتبط با حوزه تکسچرایزینگ جت هوا است که برای نخستین بار، در نمایشگاه آسیا نشان داده خواهد شد. از این رو، این نمایشگاه نخستین بازار جهانی برای ارائه محصولات سری X این شرکت به شمار می‌آید.

پس از رونمایی موفقیت‌آمیز محصولات SSM در نمایشگاه ITMA میلان، این مجموعه آخرین تکنولوژی و نوآوری‌های خود را برای اولین بار در آسیا در معرض نمایش قرار خواهد داد. تمرکز ویژه SSM  برای خلق این نوع محصول بر روی طراحی جدید XENO  با هدف بهبود الگوریتم بوبین‌پیچی DIGICONE 2   است تا موجب افزایش ۲۰-۱۰% در تولید تعداد بسته‌بندی‌های رنگرزی باشد که با یک دستورالعمل یکسان، رنگرزی شده‌اند.

ssm

برای اولین بار، ماشین‌آلات سری X شرکت SSM در معرض نمایش عموم قرار خواهد گرفت. دستگاه‌های TWX-W/D، PWXW و PSX-W/D یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات بوبین‌پیچی است که با حفظ بالاترین انعطاف‌پذیری در میزان هزینه‌های محصولات بوبین‌پیچی ، توانسته هزینه‌های تحمیلی را به حداقل مقدار ممکن برساند. این ماشین‌آلات، محدوده وسیعی از محصولات اعم از نخ رنگرزی شده پیچیده شده و پیچیده نشده، مونتاژ دستگاه‌های بوبین پیچ و دولاتابی، تکسچرایزینگ هوا و بوبین‌پیچی نخ دوخت تکمیل شده را دربر می‌گیرد.

درکنار همه محصولات ارائه شده، SSM برای تکسچرایزینگ تاب مجازی، پیشنهاداتی ارائه داده که معتقد است با معرفی محصولات XENO و سری X خود، فرماندهی و رهبری قدرتمند شرکت SSM قطع به یقین، ثابت خواهد شد.

ssm

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.