رونمایی Bräcker از جدیدترین شیطانک ماشین آلات STARLETplus در ITM 2016

رونمایی Bräcker  از جدیدترین شیطانک ماشین آلات STARLETplus در ITM 2016

 

Bräcker ، به عنوان یکی از متخصصین برتر اجزای کلیدی ماشین آلات ریسندگی رینگ، به معرفی چندین نوآوری در نمایشگاه ITM ترکیه پرداخت.

یکی از مهمترین فناوری های Bräcker ، شیطانک STARLETplus  بود. درواقع، این نوآوری در شرایطی بحرانی همچون رطوبت بالا و یا حضور الیاف تهاجمی، مزیت‌های بسیاری را در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار داده است. از جمله اینکه، طول عمر این اجزا، بسیار بالاست که با گذشت زمان، کیفیت نخ تولیدی همچنان ثابت باقی می‌ماند که این امر،  خود را در کاهش هزینه یک کارخانه نشان می‌دهد. از طرف دیگر، به دلیل پوشش‌دهی بسیار عالی، از مقاومت در برابر خوردگی بسیار مطلوب و ویژه‌ای برخوردار است؛ همچنین، این فناوری خلاقانه مناسب برای کلیه نمره‌های نخ موجود است.

به طور ایده‌آل، شیطانک STARLETplus، مناسب برای شرایط سخت و بحرانی ریسندگی است

شکل۱- به طور ایده آل، شیطانک STARLETplus ، مناسب برای شرایط سخت و بحرانی ریسندگی است.

از دیگر نوآوری‌های ارائه شده در نمایشگاه ITM ترکیه، دستگاه فوق تیزکن BERKOL  برای تیزکردن اتوماتیک رینگ، نیم‌تاب و غلتک‌های بالایی ریسندگی جت هوا است. در مقایسه با مدل قبلی، اجزای ماشین حاضر موجب افزایش ظرفیت تیزکنندگی به بیش از ۵۰% می‌گردد. همزمان با آن، مصرف انرژی این دستگاه، ۱۰% کاهش یافته است و برای راحتی کاربر و فرآیند، این دستگاه مجهز به یک صفحه لمسی به چند زبان آلمانی، انگلیسی، چینی، ایتالیایی، اسپانیایی، پرتغالی، روسیه‌ای و ترکی می‌باشد.

ظرفیت بسیار بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی با دستگاه فوق تیزکن BERKOL

شکل ۲- ظرفیت بسیار بالا و صرفه جویی در مصرف انرژی با دستگاه فوق تیزکن BERKOL

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.