کنفرانس کفش و چرم انجمن پوشاک و چرم آلمان VDMA در ایران برگزار شد

VDMA

طی همکاری نزدیک مرکز تحقیات نساجی، پوشاک و مد و لباس سازمان بسیج علمی کشور (حصان(س))، اتاق بازرگانی و صنایع ایران آلمان و مجله بین المللی نساجی موفق کنفرانس تخصصی کفش و چرم با حضور ۱۰ شرکت بزرگ آلمانی با رویکردی فنی تجاری در روز سه شنیه ، ۲۴ آذرماه ۱۳۹۴ برگزار شد. این نشست که در تالار کوه نور هتل اوین پارسان و با حضور انجمن های تخصصی حوزه چرم، کفش، کیف و پوشاک به منظور آموزش ، معرفی تکنولوژیهای جدید و شناسایی پتانسیل ها و ظرفیتهای جدید سرمایه گذاری در دوران پسا تحریم برگزار گردید.

حضور رئیس انجمن VDMA ، کلاس فریز، و همچنین هیات عالی رتبه همراه ایشان زمینه همکاریهای هر چه بیشتر بخشهای دانشگاهی و تحقیقاتی کشور با آلمانها را بیش از پیش فراهم نمود.

انجمن چرم ایران، انجمن چرم مصنوعی ایران، اتحادیه پوشاک تهران، اتحادیه کفاشان دست دوز، اتحادیه کفش، اتحادیه کفش بهارستان و بسیاری از تشکل ها و مجموعه های فعال فرهنگی و نشریات تخصص در برگزاری این رویداد نقش مهمی را ایفا نمودند و این نشست زمینه گفتمان توسعه صادرات محصول ایرانی و تولید دانش بنیان و صادرات محور را در حوزه پوشاک چرم، کیف و کفش در سطح ملی مطرح نمود. شرکتهای آلمانی با رویکردی جدید به بازار ایران مجدداً پس از تحریم ورود نموده اند و به دنبال فروش ماشین آلات نبوده و در سطحی بالاتر اذعان داشته که به دنبال یافتن شرکای تجاری توانمند عرصه بین المللی هستند و با همه توان علاقمند به فعال نمودن ظرفیتهای صنعتی و پژوهشی و آموزشی حوزه پوشاک، چرم، کیف و کفش کشور هستند.

لازم به ذکر که این رویداد در دو بخش سخنرانیها و مذاکرات فنی-تجاری دو جانبه صورت گرفت و در راستای توسعه فنی، واردات تکنولوژی و تولید ارزان و با کیفیت و همچنین افزایش بهره وری و کاهش مصرف انرژی ادامه راهکارهای فنی و کاربردی مطالب ارزشمندی ارائه شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.