جشن پنجاهمین سال نمایشگاه هایمتکستایل ۲۰۲۰

بیش از ۲۵۰ شرکت، منسوجات تولید شده‌ی پایدارشان را در هایمتکستایل به نمایش خواهند گذاشت.Green Directory یک شاخص شرکت کنندگان است که بر روی پایداری تمرکز دارد و این دهمین بار است که توسط هایمتکستایل در سال ۲۰۲۰  منتشر خواهد شد. این شاخص شرکت‌ها و نوآوری محصولاتشان را لیست می‌کند. تعداد شرکت‌های شامل این لیست به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کرده و از همیشه بیشتر شده است. مواد تولید شده‌ی پایدار و در حال پیشرفت را نیز می‌توان در کتابخانه مواد آینده (Future Materials Library) که بخشی از فضای نمایشگاه را به خود اختصاص داده است مشاهده کرد. در اینجا، بازدیدکنندگان می‌توانند به کاوش در طبیعت و روش‌های تولید مواد نوآورانه بپردازند. تمرکز بر روی پارچه‌های بازیافت شده و منسوجات کشت شده در کنار موارد دیگر می‌باشد. دهکده سبز واقع در سالن ۱۲ به عنوان کانون تمام سوالات مرتبط با مسایل محیط زیست ایجاد شده است.

ترندهای مبله کردن در آینده

این برنامه برای افرادی است که به طراحی علاقه مند بوده و می‌توانند از سالن ۳ بازدید نمایند. در این حوزه و راستا، بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان می‌توانند نوآوری‌های بسیاری از مواد، ترند رنگ و طراحی های جدید را ببینند. پایداری و دوام در اینجا هم اولویت بالایی به شمار می رود: به لطف انتخاب هدفمند مواد، نیاز به مواد را می‌توان کاهش داد و میزان آسیب به محیط زیست را به حداقل رساند.

پیشرفت های حوزه چاپگرها و ماشین‌آلات پردازشگر

هایمتکستایل در دوره ی پیش طیف وسیعی از ماشین‌آلات صنعت نساجی را معرفی و بخش تولید “تکنولوژیهای نساجی” را توسعه داد. پیش زمینه ی این مساله این است که در حال حاظر انقلاب دیجیتالی منجر به تغییرات بنیادین در تولید و پردازش منسوجات خانگی شده است. سالن ۳ به معرفی آخرین پیشرفت‌های تولید دستگاه‌های چاپ دیجیتال، نرم‌افزار و لوازم جانبی مرتبط با آن تا دستگاه‌های پردازش منسوجات، می پردازد.

رشد آتی پارچه های تزئینی و مبلمان

هایمتکستایل بطور ویژه در بخش “پارچه های تزئینی و مبلمان ” پیشرفت توقف ناپذیری را تجربه می کند. در نمایشگاه پیش رو که ۴۰ شرکت کننده جدید به آن ملحق خواهند شد، بیش از ۴۰۰ تولید کننده‌ی بین‌المللی محصولات خود را در سالن‌های ۴ و ۶ عرضه خواهند کرد. رویکرد جدید دیگر هایمتکستایل شناسایی حدود ۲۵۰ بافنده‌ی پارچه های تزئینی و مبلمان، پرده و پارچه‌های ملحفه و روبالشی با لوگوی خود آنها در استند ها و کاتالوگ ها برای اولین بار به بازدید کننده‌ها خواهد بود. پرده ها، پارچه های تزئینی و مبلمان، سخت افزارهای پرده و بزازی، سیستم‌های محافظت در برابر خورشید، فرش و ابزار فرآیندهای منسوجات در سالن ۸ تحت عنوان “پنجره و تزئینات داخلی” عرضه می گردد.

طراحی های کلاسیک از پنجاه سال گذشته

تامین کنندگان بالش، پتو و شال گردن پشمی و همینطور پارچه آشپزخانه و رومیزی در سالن ۹ تحت عنوان “زندگی زیبا” شرکت خواهند کرد. لوازم جانبی با محوریت سبک زندگی نیز در کنار آنها قرار خواهند داشت. بدین ترتیب هایمتکستایل مکانی از برندهای با کیفیت را برای خرده فروشان فراهم می نماید. در ۵۰امین دوره هایمتکستایل، نمایشگاه طراحی‌های کلاسیک از ۵۰ سال گذشته نیز به نمایش درخواهد آمد.

خواب: یافته های جدید و محصولات راهگشا

این نمایشگاه با بخش محصولات “تشک هوشمند” بینش های جدیدی را در زمینه ی خواب سالم در سالن ۱۱ عنوان می کند و محصولات راهگشایی را در این زمینه معرفی می کند. هایمتکستایل آخرین یافته ها از تحقیقات انجام شده در زمینه خواب  را معرفی و آخرین دستاوردها در این صنعت را به معرض نمایش می گذارد.

شرکت دروازه تجارت فراسو شما را به بازدید از این نمایشگاه و رصد آخرین تحولات انجام شده در زمینه منسوجات خانگی دعوت می‌نماید.

تلفن: ۰۲۱-۸۸۰۶۲۳۳۸  www.iran-messefrankfurt.com

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.