دومین دوره رویداد مجازی “Innovate” برگزار می گردد.

جهت ثبت نام کلیک نمایید.
WTiN یا به عبارتی دیگر سازمان شبکه جهانی اطلاعات نساجی، رویداد مجازی۲۰۲۱ Innovate خود را برگزار می کند و طی یک هفته شرکتهای پیشرو در صنعت نساجی و پوشاک آخرین دستاوردها و نوآوری خود را برای متخصصان صنعت نساجی ارایه می‌دهند. این رویداد در تاریخ ۲۹-۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ در یک پلتفرم فناوری منحصربفرد از ویژگی های مختلف برای اتصال، آموزش و تشویق بیش از ۱۰،۰۰۰ مبتکر از کل زنجیره ارزش تولید پارچه و پوشاک، از تولید کنندگان مواد اولیه گرفته تا برندهای جهانی، برگزار می شود.
در ویترین نمایشگاه سال ۲۰۲۱، حدود ۲۰۰ غرفه گذار بین المللی در زمینه‌های مختلف فناوری تولید، منسوجات فنی و منسوجات بی بافت محصولات و خدمات خود را نمایش می دهند – فضای جدیدی برای رفع نیازهای خریداران در این بخش رو به رشد، به نمایشگاه اضافه شده است.

برخی از اولین ثبت نام کنندگان غرفه عبارتند از: Beaver Paper Group ، BenQ Materials ، Computer Generated Solutions (CGS) ، Dupont ، Groz-Beckert ، KISCO ، Mahlo ، Oerlikon ، Weko و Taiwan Textile Federation.

Mark Jarvis ، مدیر عامل سازمان WTiN می گوید: “ما معتقدیم رویداد سال گذشته در بازار نساجی و پوشاک که بدون نمایشگاه ها و کنفرانس های مهم آن برگزار شد، یک ضرورت بود. در نمایشگاه امسال، ما می خواهیم حتی پیشنهادات بیشتری به شرکت کنندگان خود ارائه دهیم، ما می خواهیم جامعه نساجی و پوشاک را گرد هم آوریم، آنها را از آخرین نوآوری ها و ترندها مطلع کنیم و به آنها فرصت شبکه سازی و نمایش آخرین محصولاتشان را بدهیم. Innovate همچنان به ارائه یک بستر پیشگام و اشتراک دانش برای پیشبرد سرمایه گذاری ها و تصمیمات اقتصادی این صنعت در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داد.”

بر همین اساس به دنبال رویداد موفق سال گذشته، WTiN یک کمیته مشورتی برای تقویت چشم انداز Innovate در ایجاد یک بستر موثر برای به اشتراک گذاری دانش، جلسات و ارایه ایده تشکیل داد. این کمیته تعدادی از بهترین و پرشورترین فعالان صنعت را در عرصه نساجی و پوشاک، با ماموریت شکل دادن به رویداد Innovate در جهت منافع این صنعت گردآوری کرده است. با استفاده از توصیه های کمیته، این پلتفرم پیشرفته و نوین، با ترکیب تعامل موثر و تاثیر متقابل، به تجربه یک نمایشگاه مجازی انرژی می بخشد.

– پنج ویژگی اصلی رویداد:

• یک اجلاس استراتژیک WTiN :اولین اجلاس Innovate را در ۲۷-۲۶ اکتبر ۲۰۲۱ سازماندهی می کند تا بینشی استراتژیک در مورد چگونگی تأثیر محیط کلان بر تحول صنعت در پنج سال آینده ارائه دهد. سخنرانی های زنده صاحب نظران پیشرو در خصوص موضوعاتی مانند سیاست دولت، فناوری های پارادایم، انعطاف پذیری زنجیره تامین، اقتصاد دورانی و سرمایه گذاری در مدل های تجاری جدید را پوشش می دهد.
• نمایش ها و سمینارهای زنده محصولات: غرفه داران ویژگی های بارز محصولات و راه حل های خود را در طول نمایش ویدئویی زنده به مشتریان و سرمایه گذاران بالقوه نشان می دهند. این ابزار کاملاً جدید به غرفه داران اجازه می دهد تا از پلتفرم Innovate برای نمایش آخرین تکنولوژی هایشان به متخصصان نساجی و پوشاک در سطح جهانی استفاده کنند.
• برنامه ریزی و تعامل زنده: غرفه داران می توانند با عملکردهای یکپارچه ویدئویی، صوتی و چت در مکالمات دو طرفه واقعی با بازدیدکنندگان، صاحب نظران و ارتباطات تجاری در جلسات، سمینارها و بحث های میزگرد شرکت کنند.
• توصیه های هوشمند: یک پلتفرم توصیه کننده هوشمند که غرفه داران را با بازدیدکنندگان مرتبط مطابقت می دهد و بالعکس. از طریق رفتار کاربر و جستجوهای انجام شده بر روی پلتفرم، الگوریتم یاد می گیرد که تطابق های تجاری کاملاً مرتبط را فراهم کند.
• قطب نوآوری: یک ویترین نوآوری که بازدیدکنندگان را قادر می سازد تا نوآورانه ترین فناوری ها و راه حل های غرفه داران را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا به سرعت جلسات خود را با غرفه داران تعیین کنند تا در مورد راه حل ها بیشتر بدانند.
چرا Innovate 2021؟
اگرچه نمایشگاه های حضوری در برخی از نقاط جهان در حال بازگشت هستند، اما محدودیت های سفر هنوز نقش مهمی در حضور آنها دارد. Innovate 2021 این ظرفیت را خواهد داشت که فرصت های شبکه ای مشابه رویدادهای حضوری را در اختیار نوآوران صنعت قرار دهد، توانایی نمایش آخرین محصولاتشان را داشته باشد، در حالی که روند جهانی را در آینده صنعت نساجی و پوشاک رقم می زند.
André Wissenberg، مدیر بازاریابی، ارتباطات سازمانی و روابط عمومی Oerlikon می گوید: ” Innovateامسال بار دیگر نقطه عطفی برای رویدادهای دیجیتالی در صنعت ما خواهد بود. این رویداد از نظر زمان و موضوعات بسیار متمرکزتر خواهد بود، با اجرای زنده متعدد و تعامل بیشتر.Oerlikon در حال حاضر در انتظار شروع این نمایشگاه مهم است و طی پنج روز منتظر مشتریان و مخاطبان جدید در بازار جهانی و مجازی هستیم.”
Tobias Sternbeck، مدیرعامل گروه Beaver Paper، می افزاید: “نمایشگاه تجاری مجازی ۲۰۲۰ Innovate یک تجربه بی نظیر و موفق بود که راهی را برای ارتباط و تعامل با مشتریان در طول همه گیری به ما پیشنهاد کرد.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.