بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت تولید نخ دنیا در سال ۲۰۱۶

بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت تولید نخ دنیا در سال ۲۰۱۶

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نخ استانبول

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی نخ استانبول به عنوان بزرگ‌ترین رخداد گردهمایی صنایع تولید نخ دنیا در سال ۲۰۱۶ توسط شرکت Tuyap Fuarcilik سازماندهی شده و در فضای نمایشگاهی بالغ بر ۱۰۲۲۱ متر مربع و با مشارکت ۲۳۳ شرکت و نمایندگان شرکت‌ها از ۱۸ کشور مختلف، با موفقیت کامل برگزار شد. این نمایشگاه در تاریخ‌های ۶-۴ فوریه و در مرکز نمایشگاهی و همایش‌های Tuyap برگزار شده و طی این مدت ۷۲۵۴ نفر از متخصصین این حوزه از ۷۵ کشور دنیا از آن بازدید کردند.

ما یک بار دیگر میزبان بزرگ‌ترین نمایشگاه نخ دنیا بودیم

نمایشگاه نخ استانبول در نتیجه‌ی فعالیت‌های بازاریابی موثر انجام شده در ترکیه و کشورهای خارجی رکورد تعداد بازدید کننده را از آن خود کرده و به این ترتیب به عنوان نمایشگاهی شاخص در سال ۲۰۱۶ مطرح شده است. در این نمایشگاه بازدیدکنندگان فعال در حوزه‌ی تولید منسوجات و متخصصینی از ۷۵ کشور مختلف گرد هم آمدند که گواه حضور بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نخ دنیا می‌باشد. درب‌های نمایشگاه در تاریخ ۴ فوریه طی یک مراسم باشکوه بر روی بازدیدکنندگان باز شد و به مدت سه روز علاقه‌مندان بسیاری را به خود جلب کرد. با توجه به فرصت‌های صادراتی پیشنهاد شده به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، بازخورد کاملی از سوی شرکت‌کنندگان توسط نمایشگاه نخ استانبول دریافت شد و آن را به عنوان موفق‌ترین نمایشگاه نخ در سال‌های اخیر مطرح نمود. شرکت‌های حاضر در نمایشگاه از تعداد و کیفیت بازدیدکنندگان خوشحال بوده و با ملاقات مشتریان بالقوه‌ی خود و یافتن فرصت‌هایی برای ایجاد روابط تجاری جدید، رخدادی سازنده را تجربه کردند.

 

نمایشی فوق‌العاده از فعالیت‌ها

در نمایشگاه امسال، فعالیت‌های جدید علائم تجاری مانند سالن حلقوی‌بافی به بازدیدکنندگان عرضه شد. این سالن بر اساس مفاهیم تاریخچه‌ی حلقوی‌بافی که توسط دانشگاه هنرهای ظریف Mimar Sinan طراحی شده بود، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. علاوه بر این، فعالیت‌های دیگری نیز به کمک سازمان‌ها، شرکت‌ها و انجمن‌های مختلف سازماندهی شده بود. این فعالیت‌ها که تجربه‌های هیجان‌انگیز و جالب توجهی را به بازدیدکنندگان عرضه می‌کردند، رنگ تازه‌ای نیز به فعالیت‌های تجاری بخشیدند. در طول برگزاری نمایشگاه رخدادهایی جالب توجه مانند نمایش حلقوی‌بافی آستین، کارگاه منسوجات نمدی، مجموعه‌ی هنری لباس‌های حلقوی‌بافت، زمینه‌های ویژه عکاسی، و اسباب‌بازی‌های آمی‌گورامی برای بازدیدکنندگان برپا شده و هدایای کوچک تهیه شده از نخ نیز به آن‌ها اهدا شد.

با برپایی همزمان نمایشگاه نخ استانبول با نمایشگاه IFEXPO 2016 به عنوان مهم‌ترین نمایشگاه صنعت جوراب‌بافی و لباس‌های زیر، اشتراکات مساعد و مهمی نیز صورت گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.