رویداد مجازی “Innovate” WTiN برای دومین سال باز می گردد.

شبکه جهانی اطلاعات نساجی (WTiN) دومین رویداد مجازی Innovate خود را برگزار می کند. یک هفته نوآوری برای متخصصان صنعت نساجی. این رویداد در تاریخ ۲۹-۲۵ اکتبر ۲۰۲۱ با یک پلتفرم ویژه با هدف ارتباط مشتریان و تولیدکنندگان، آموزش فناوری های نوین و نشان دادن توانمندیها و ابداعات ده هزار مبتکر مختلف از کل زنجیره ارزش تولید پارچه و پوشاک، تولید کنندگان مواد اولیه تا برندهای مطرح جهان برگزار می شود. ویترین نمایشگاه ۲۰۲۱، حدود ۲۰۰ غرفه دار جهانی در زمینه فناوری تولید، منسوجات فنی و منسوجات بی بافت را به نمایش می‌گذارد و بخش جدیدی به منظور برآوردن نیازهای خریداران به نمایشگاه اضافه شده است.

برخی از اولین ثبت نام کنندگان دومین دوره این رویداد عبارتند از:
Beaver Paper Group, BenQ Materials, Computer Generated Solutions (CGS), Dupont, Groz-Beckert, KISCO, Mahlo, Oerlikon, Weko and Taiwan Textile Federation.

مارک جارویس، مدیر عامل WTiNدر خصوص این رویداد بیان داشت: “ما معتقدیم رویداد سال گذشته در بازار نساجی و پوشاک که بدون نمایشگاه ها و کنفرانس های مهم آن برگزار شد، یک ضرورت بود. در نمایشگاه امسال، ما جامعه نساجی و پوشاک را گرد هم می‌آوریم و آنها را از آخرین نوآوری‌ها و ترندها مطلع می‌سازیم و به آنها فرصت شبکه‌سازی و نمایش آخرین محصولاتشان را خواهیم داد. Innovate همچنان به ارائه یک بستر مناسب و دانش محور برای پیشبرد سرمایه‌گذاری‌ها و تصمیمات اقتصادی این صنعت در سال ۲۰۲۲ ادامه خواهد داد”.

به دنبال رویداد موفق سال گذشته، WTiN یک کمیته مشورتی برای تقویت چشم انداز Innovate در ایجاد یک بستر موثر برای به اشتراک‌گذاری دانش، جلسات و ایده ها تشکیل داد. این کمیته تعدادی از بهترین و باانگیزه‌ترین فعالان صنعت را در عرصه نساجی و پوشاک، با ماموریت شکل دادن به رویداد Innovate در جهت منافع این صنعت دور هم جمع نمود. با استفاده از خروجی‌های مستخرج شده از این کمیته، پلتفرم پیشرفته‌ای با ترکیب تعامل موثر و تاثیر متقابل در فضای مجازی ایجاد شد.

ویژگی‌ها و خصوصیات این دوره از رویداد:

• اجلاس استراتژیک WTiN :اولین اجلاس Innovate را در ۲۶-۲۷ اکتبر ۲۰۲۱ سازماندهی می‌کند تا بینش استراتژیک در مورد چگونگی تأثیر محیط کلان بر تحول صنعت را در پنج سال آینده ارائه دهد. سخنرانی‌های زنده افراد صاحب نظر در خصوص موضوعاتی مانند سیاست دولت، الگوهای فناورانه، انعطاف پذیری زنجیره تامین، اقتصاد دورانی و سرمایه‌گذاری در مدل‌های تجاری جدید از جمله مواردی هستند که در این اجلاس مورد بحث قرار می‌گیرد.
• نمایش و سمینارهای زنده محصولات: غرفه داران می‌توانند ویژگی‌های بارز محصولات و راه‌حل‌های خود را به صورت نمایش ویدئویی زنده با مشتریان و سرمایه‌گذاران بالقوه به اشتراک گذارند. این ابزار کاملاً جدید به غرفه‌داران این اجازه را می‌دهد تا از پلتفرم Innovate برای نمایش آخرین تکنولوژی‌هایشان به متخصصان نساجی و پوشاک در سطح جهانی استفاده کنند.
• برنامه ریزی و تعامل زنده: غرفه‌داران می‌توانند با عملکردهای یکپارچه ویدئویی، صوتی و چت در مکالمات دو طرفه واقعی با بازدیدکنندگان، رهبران فکری و ارتباطات تجاری در جلسات، سمینارها و بحث های میزگرد شرکت کنند.
• سفارشات هوشمند: پلتفرم هوشمند، ارتباط غرفه داران با بازدیدکنندگان مرتبط و بالعکس را فراهم می‌نماید. از طریق رفتار کاربر و جستجوهای انجام شده بر روی پلتفرم، بطور هوشمند تطابق های تجاری کاملاً مرتبط شناسایی و مرتبط می‌شود.
• قطب نوآوری: ویترین نوآوری بازدیدکنندگان را قادر می‌سازد تا فناوری‌های نوآورانه را از نزدیک مشاهده کنند. همچنین به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد تا به سرعت جلسات خود با غرفه داران را تنظیم و در مورد آنها بیشتر بدانند.
چرا نمایشگاه؟
اگرچه نمایشگاه های حضوری در برخی از نقاط جهان مجدد شروع به کار کرده‌اند، اما محدودیت‌های سفر هنوز نقش مهمی در حضور شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان دارد. Innovate 2021 این توانایی را دارد که فرصت‌هایی مشابه رویدادهای حضوری را در اختیار نوآوران صنعت قرار دهد، توانایی نمایش آخرین محصولاتشان را دارد و با اطلاع از روند جهانی آینده صنعت نساجی و پوشاک را رقم می‌زند.
André Wissenberg، مدیر بازاریابی و روابط عمومی شرکت ارلیکون بیان می‌کند: ” Innovateامسال بار دیگر نقطه عطفی برای رویدادهای دیجیتالی در صنعت ما خواهد بود. این رویداد با اجرای زنده متعدد و تعامل بیشتر از نظر زمان و موضوعات بسیار متمرکزتر خواهد بود. ما در ارلیکون در حال حاضر منتظر پنج روز نوآوری برای ایجاد سرنخ‌های جدید در بازار جهانی و مجازی هستیم.”
Tobias Sternbeck، مدیرعامل گروه Beaver Paper، می‌افزاید: “نمایشگاه تجاری مجازی ۲۰۲۰ Innovate یک تجربه بی‌نظیر و موفق بود که راهی را برای ارتباط و تعامل با مشتریان در طول شیوع ویروس کرونا به ما پیشنهاد کرد.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.