برگزاری نشست تجاری فعالان مرتبط با صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری

نشست تجاری فعالان مرتبط با صنعت نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری به منظور معرفی خدمات نوین و انجام مذاکرات رودررو در تاریخ ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۰ همزمان با نمایشگاه ایرانتکس در محل هتل پارسیان اوین برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تخصصی اطلس نساجی و پوشاک جهان، محورها و موضوعات نشست تجاری فعالان برتر حوزه نساجی و پوشاک با کارگزاران تجاری شامل شبکه‌سازی و جریان‌سازی‌های اقتصادی داخلی، معرفی شرکت‌های خدماتی و بروکرهای تجاری فعال به صنعت نساجی و پوشاک، تعریف همکاری های تجاری با هدف صادرات محصولات و خدمات، هم‌افزایی سازمان‌ها و تشکل‌های اقتصادی و بخش‌های خصوصی و در نهایت برندسازی محصولات و خدمات در صنعت نساجی و پوشاک بود.

لازم به ذکر است که در این نشست تشکل های تخصصی صنعت نساجی و پوشاک کشور شامل انجمن صنایع نساجی ایران، اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان نساجی و پوشاک، انجمن تولیدکنندگان ماشین آلات و قطعات صنایع نساجی ایران و جامعه متخصصین نساجی ایران به میزبانی شرکت سامع پاد نوین حضور داشتند و مسئولین این تشکل ها به ایراد سخنرانی و طرح دیدگاه های خود پرداختند.

از نکات قابل توجه دیگر نشست حضور نمایندگان سفارتخانه‌های  مختلف در این رویداد بود که زمینه معرفی بهتر ظرفیت های صنعت نساجی و پوشاک ایران را فراهم آورد. به علاوه شرایط مناسب برای مذاکرات تجاری و رو در رو نیز وجود داشت و فضای مناسبی را برای برنامه ریزی به منظور توسعه صادرات صنایع نساجی و پوشاک رقم زد.

مدیرعامل شرکت جهان اروم ایاز به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کننده منسوجات خانگی و پارچه های رومبلی کشور و حامی برگزاری این نشست نیز ضمن ابراز خرسندی از این رویداد، شرایط کشور برای توسعه صنعت نساجی و پوشاک را بسیار مناسب توصیف کرد و ابراز امیدواری نمود با ارتقا سطح کیفی محصولات داخل و رعایت استانداردهای جهانی، زمینه صادرات و توسعه بازار جهانی محصولات ایرانی فراهم گردد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.