TMAI ، قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود

« قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود »

TMAI

حدود دو سال است که نسیمی جدید در فضای صنعت نساجی و پوشاک کشور وزیدن گرفته است و با همه مشقت‌ها و سختی‌هایی که پیش رو دارد، می‌کوشد شدت خود را افزایش دهد و اندک اندک گام‌های موثری را بردارد تا شاید در کنار سایر جریان‌ها و اتاق‌های فکر کمکی در حد بضاعت خود به صاحبان صنایع نساجی و بخش‌های دولتی و خصوصی فعال در کشور نماید.

پارسال نوشتیم ماشین سازی نساجی ایران تمام قد ایستاد و امسال نیز آن را تکرار می‌کنیم ؛« ماشین سازی نساجی ایران تمام  قد ایستاده است» تا با مدیریت توان خود در کشور و بهبود فضای سیاسی و اقتصادی ایران اسلامی، بتواند ظرفیت‌های عظیم خود را در اختیار اقتصاد مقاومتی قرار دهد و در رشد و شکوفایی آن بکوشد.

انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان ماشین آلات و قطعات نساجی ایران از ظرفیت‌های آشکار و پنهان قطعه سازان و ماشین سازان این سرزمین آگاه است و می‌کوشد تا با جمع آوری این اندیشه‌های خلاق و کاردان زمینه‌های تولید ماشین آلات با کیفیت نساجی ایران را با همکاری بخش دولتی مهیا نماید.

از این رو TMAI از همه فعالان این حوزه خواهشمندست تا با معرفی توانمندی‌های خود به دبیرخانه انجمن زمینه سازماندهی و تجمیع توان ماشین سازان و قطعه سازان نساجی کشور را در مدت زمان کوتاهی فراهم آورند و با بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خویش زمینه رشد و تعالی هرچه بیشتر انجمن را مهیا نمایند.

منتظر حضور سبزتان هستیم…

تلفکس دبیرخانه: ۸۸۲۷۴۳۵۱-۰۲۱

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.