طلوع خورشید ماشین سازی نساجی از افق یزد

ماشین سازی و قطعه سازی نساجی ایران فعالیت خود را از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با قدرت آغاز نمود.

ماشین سازی و قطعه سازی نساجی ایران فعالیت خود را از یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد با قدرت آغاز نمود.
یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد در اردیبهشت ماه سال جاری با حضور حدود ۱۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل نمایشگاه های بین المللی استان یزد برگزار شد. حضور مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت در افتتاحیه این رویداد به همراه استاندار یزد و سایر مقامات استانی نشانگر اهمیت و جایگاه این صنعت مهم در استان و کشور بود.
در این میان حضور شرکت های دانش بنیان ماشین سازی و قطعه سازی و ارائه ماشین آلات و تجهیزات ساخت داخل آن ها بیش از هر چیز چشم بازدیدکنندگان را به خود جلب می نمود.
حضور ماشین های چله پیچی، جت رنگرزی، ماشین آلات کنترل کیفیت پارچه، دستگاه های نواربافی، خدمات اتوماسیون و برنامه نویسی ماشین آلات و ارائه قطعات ماشین آلات ریسندگی، بافندگی، رنگرزی و تکمیل که در داخل کشور طراحی و ساخته شده اند، بخشی از توان ساخت داخل در صنعت نساجی و پوشاک را به نمایش گذاشت.
ارائه دستگاه های چاپ تمام اتوماتیک، دستگاه استنتر، دستگاه های تهویه هوا و رطوبت ساز، تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاهی و همچنین ماشین آلان دوخت و تکمیل پوشاک بر غنای فنی نمایشگاه بیش ازپیش افزود. به علاوه حضور بازدیدکنندگان از سایر استان های کشور همچون تهران، اصفهان، آذربایجان شرقی و غربی، خراسان رضوی، هرمزگان، فارس، کردستان و لرستان از این نمایشگاه شرایط را برای برقراری ارتباطات فنی-تجاری در عرصه ملی هموارتر نمود.
به علاوه بازدید اعضای هیات مدیره تشکل های مختلف نساجی و پوشاک کشور از این رویداد و از فضای جدید نمایشگاه بین المللی یزد شور و جان دوباره ای را در آغاز سال در پیکره حوزه صنعت و بازرگانی نساجی و پوشاک کشور برانگیخت.
اختصاص بیش از ۴۰ درصد از فضای نمایشگاه به بخش ماشین آلات و قطعات و همچین استقبال صاحبان صنایع نساجی از ماشین آلات ساخت داخل از اتفاقات مهم این دوره نمایشگاه بود. بر همین اساس یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت نساجی و پوشاک استان یزد را می توان از نمایشگاه های موفق سال های اخیر صنعت نساجی و پوشاک دانست چرا که بخش عمده ای از این نمایشگاه به ارائه محصولات دانش بنیان شرکت های ماشین سازی و قطعه سازی ایران اختصاص یافت و زمینه های همکاری خوبی بین حوزه ماشین سازی و صاحبان صنایع نساجی و پوشاک کشور شکل گرفت.

۲/۰۸/Screenshot-2022-08-23-122440-670×354.jpg” alt=”” width=”670″ height=”354″ class=”alignnone size-medium wp-image-6081″ />۲/۰۸/Screenshot-2022-08-21-160953.jpg” alt=”” width=”542″ height=”352″ class=”alignnone size-medium wp-image-6079″ />

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.