نمایشگاه بین‌المللی Texcare با ثبت یک رکورد بین‌المللی پایان یافت

نمایشگاه بین‌المللی Texcare با ثبت یک رکورد بین‌المللی پایان یافت.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و بازدیدکنندگان، وضعیت اقتصادی این بخش را خیلی خوب ارزیابی کردند.

 

نمایشگاه نگهداری منسوجات فرانکفورت (Texcare) نمایشگاه تجاری برای بخش‌های شستشو، تمیزکاری و اجاره منسوجات است. این نمایشگاه هر چهار سال یک بار، با همکاری شرکت Messe Frankfurt  و با حضور مهم‌ترین تصمیم‌گیرندگان، سرمایه‌گذاران بالقوه و بازدیدکنندگان تجاری مشتاق از سراسر دنیا برگزار می‌گردد و  به سرمایه گذاران و تصمیم‌گیرندگان از سراسر دنیا این فرصت را می‌دهد تا از آخرین گرایش‌ها و ابتکارات با خبر شوند.

درب‌های نمایشگاه بین‌المللی Texcare پس از خوشامدگویی به بیش از ۱۰ درصد بازدیدکنندگان بین‌المللی بسته شد. آمار و ارقام نشان می‌دهد که تعداد کل بازدیدکنندگان از نمایشگاه ۲۰۱۶، ۱۵۷۰۰ نفر بود در حالیکه، این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ شاهد حضور ۱۵۶۵۰ بازدیدکننده از ۱۰۱ کشور دیگر بوده است. بیش‌ترین تعداد  بازدیدکنندگان پس از کشور آلمان را کشورهای ایتالیا، فرانسه، هلند، بلژیک، اسپانیا، انگلستان، سوئیس، دانمارک، اتریش و لهستان تشکیل داده بودند. در میان کشورهای غیر اروپایی نیز کشورهای آمریکا، ژاپن، استرالیا، امارات متحده‌ی عربی، چین و هند بیش‌ترین تعداد بازدیدکننده را در نمایشگاه Texcare به خود اختصاص دادند. با رشد تعداد بازدیدکنندگان غیر اروپایی از کشورهای آرژانتین و قزاقستان، نسبت بازدیدکنندگان بین‌المللی غیر اروپایی از ۱۵ درصد به ۲۲ درصد افزایش یافت. توجه به این نکته ضروری است که بازار آلمان، به سمت ادغام و تمرکز پیش می‌رود.

در طول پنج روز نمایشگاه، ۳۱۹ شرکت‌کننده از ۲۸ کشور (این تعداد در سال ۲۰۱۲ ، ۲۶۲ شرکت‌کننده از ۲۶ کشور بود) راه‌حل‌‌ها و نوآوری‌های مدرن خود را در زمینه‌ی لباسشویی‌ها، خشک‌شویی‌ها و خدمات نساجی ارائه کردند (۲۰ درصد بیش‌تر از نمایشگاه چهار سال پیش). نسبت شرکت‌کنندگان بین‌المللی نیز به رکورد جدید ۶۸ درصدی رسید. با توجه به اختصاص ۳۰ درصد فضای نمایشگاهی بیش‌تر و برگزاری نمایشگاه در دو سالن برای اولین بار، تولیدکنندگان محدوده‌ وسیع‌تری از محصولات و خدمات خود را به ویژه در حوزه‌ی منسوجات و محصولات فناوری اطلاعات عرضه کردند. نقطه‌ی تمرکز محصولات عرضه شده توسط شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، شبکه کردن تمامی فرآیندها مطابق با اصول صنعت ۴ بود. انگیزه‌های موجود برای تحول پایدار به سمت لباسشویی‌های هوشمند، از طریق نوآوری‌های انجام شده در زمینه‌ ساخت لباسشویی‌های غیر تماسی، بصری کردن تمامی فرآیندها در زمان واقعی، سیستم‌های ذخیره‌سازی هوشمند و استفاده از فناوری رباتیک خود را نشان دادند.

آقای ولفگانگ مارزین به عنوان رئیس و کارمند اجرایی ارشد شرکت Messe Frankfurt، گفت :« جو نمایشگاه بین‌المللی Texcare 2016 خیلی خوب بود و رشد بین‌المللی، موقعیت این رخداد را به عنوان نمایشگاه‌ پیشروی دنیا در عرصه‌ی بازرگانی حوزه نساجی، تقویت کرد. قدرتمندان این حوزه، از تمام دنیا به فرانکفورت سفر کردند تا با حضور در نمایشگاه و برآورد بازار بین‌المللی، هرچه سریع‌تر محصولات و تکنولوژی‌های نوین خود را به‌‌روزرسانی کنند و فرصت لازم جهت حضور در فضای رقابتی را از دست ندهند.» در نمایشگاه شرکت کرده و مشتریان جدیدی را پیدا کنند. » تعداد مقام‌های تصمیم‌گیرنده نیز در این نمایشگاه افزایش یافت، به طوریکه ۶۰ درصد از بازدیدکنندگان اظهار کردند که به آن‌ها از سوی شرکت‌هایشان اختیار انجام خرید داده شده بود.

آقای Elgar Straub رئیس کل شرکت فناوری چرم و پوشاک VDMA نیز اظهار داشت:« نمایشگاه بین‌المللی Texcare با توجه به حواشی وسیع شرکت‌کنندگان آن، فراتر از انتظارات عمل کرد. تعداد بالای بازدیدکنندگان بین‌المللی نشان از تمایل و تقاضای بالای دنیا برای فناوری‌های جدید و آینده‌ بود که خود را با موضوعاتی مانند صنعت ۴ و روند دیجیتالی کردن محصولات ارائه شده در نمایشگاه به نمایش گذاشت.»

لازم به ذکر است که  ۸۴درصد از شرکت‌کنندگان نیز ابراز خرسندی کردند که به اهداف در نظر گرفته‌ خود برای نمایشگاه، به ویژه در زمینه‌ امضای قراردادهای فروش، سفارش‌های خرید پر شده و ارتباطات بین‌المللی جدید دست یافته‌اند. همچنین، با توجه به افزایش ۳درصدی وضعیت اقتصادی این حوزه نسبت به چهار سال گذشته، ۸۹ درصد از شرکت‌کنندگان ابراز رضایت نمودند و با این ارزیابی موافق بودند.

آقای آندریاس شوماخر مدیر عامل انجمن خشک‌شویی‌های آلمان (DTV) نیز گفت: « ما از جریان اقتصادی موجود در نمایشگاه لذت بردیم. بازخورد به دست آمده از سوی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان نمایشگاه عالی بوده و  بسیاری از عموم مردم، علاوه بر بازدید از غرفه‌های نمایشگاه، ‌در اجتماعات نمایشگاه از فرصت تبادل اطلاعات و نظرات در مورد موضوعات مهم مطرح در نمایشگاه برخوردار بودند. غرفه‌ی DTV نیز، مکانی خوشایند برای برگزاری جلساتی در زمینه‌ی مذاکرات با اعضا و حامیان انجمن بود. به ویژه این که، ما از بازخورد بسیار مثبت بازدیدکنندگان نسبت به برنامه‌ی رویدادهای انجمن مانند نمایش مُد و مسابقه‌ی اتوکاری خوشحال شدیم.

یکی از رویدادهای برجسته‌ این نمایشگاه، نمایش مُد بود که در آن تولیدکنندگان، مجموعه‌های خود را عرضه کرده و آخرین دستاوردها از نظر رنگ، طراحی و عملکرد را برای پوشاک صنعتی، مراقبت‌های بهداشتی و پوشاک مورد استفاده در مکان‌های تهیه‌ی غذا، به نمایش گذاشتند. اولین مسابقه‌ی اتوکاری نیز در نمایشگاه برگزار شد که به شرکت‌کنندگان این فرصت را داد که با دیگران رقابت کرده و بتوانند مهارت خود را نشان دهند.

لازم به ذکر است که نمایشگاه بعدی Texcare از ۲۰ تا ۲۴ ژوئن ۲۰۲۰ در فرانکفورت و  نمایشگاه آسیایی Texcare نیز در پاییز ۲۰۱۷ برگزار خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.