مهارت سمنان ، نامی پر افتخار برای ایران

” مهارت سمنان ، نامی پر افتخار برای ایران “

زمانی که صحبت از تشکیل انجمن تولیدکنندگان قطعات و ماشین‌آلات نساجی ایران مطرح شد، برخی از دوستان می‌اندیشیدند که سنگ بزرگ نشانه‌ نزدن است و امروز اذعان می‌کنند که ای کاش، چندی پیش این انجمن شکل می‌گرفت و ظرفیت‌های ماشین‌سازی رفقای دیروز کشور، از حالت سنتی خود رفته رفته رو به فعالیت‌های جمعی و تشکلی می‌آورد.

maharat-semnan-itma-2015-2

امروز TMAI سه سال شده ‌است و به حضور اعضای خود می‌بالد؛ اعضایی که بدون هیچ حمایت خارجی و با توان و اراده خود، هر یک برگ زرینی در صنعت نساجی کشور به‌ شمار می‌آیند. انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و قطعات نساجی ایران می‌کوشد تا با بکارگیری تمام عزم و اراده خود و همدلی که در درون جان صنعت نساجی کشور قرار دارد، اندک اندک گام‌های اساسی را در زمینه تولید، بازسازی، نوسازی و قطعه‌سازی کشور بردارد و شرایط را برای بهبود وضعیت صادرات ماشین‌آلات و قطعات کشور عزیزمان بهبود بخشد.

مهارت سمنان ، نمونه‌ای کامل و عینی از تلاش، علم، فناوری و اراده خستگی ناپذیری است که موجب افتخار و عزت کشور می‌باشد و چه عرصه ماشین‌سازی و چه بخش تولید، هنگامیکه در ایتمای ایتالیا به این غرفه می‌رسید، شعفی دو چندان و غروری وصف ناپذیر را در خود احساس می‌کرد و آرزو می‌نمود که تمامی بخش‌های صنعت نساجی کشور نیز بتواند همچون مهارت سمنان، فکر رکود را نکند و با حرکت خود سیلی خروشان برای شکستن سدهای ترس، بی‌اعتمادی و تحریم را به‌ وجود آورند. TMAI، مهارت سمنان را یک تجربه عینی و موفق در عرصه ساخت و صادرات می‌داند و می‌کوشد تا زمینه رونق و توسعه صادرات را برای سایر اعضاء خود فراهم نماید.

“Mode in Iran افتخار ماست”

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.