شرکت دانش بنیان ماشین سازی راعی

شرکت دانشبنیان ماشینسازی راعی، اولین طراح و تولیدکننده ماشین آهار در ایران میباشد که از سال ۱۳۸۰ تأسیس شده و تا کنون موفق به دریافت گواهی CE اروپا و گواهینامههای استاندارد OHSAS18001 2007، ISO14001:2004 و ISO9001:2008 شده است. این مجموعه با بهره گیری از تیم مهندسی متخصص و مجرب موفق به طراحی و تولید اولین ماشین چله پیچی بخشی شیب ثابت، مجهز به شیب یابی هوشمند در ایران شده است و با تکیه بر مهارت و توانمندی خود، علاوه بر داشتن سهم ۸۰درصدی بازار داخل موفق به صادرات این محصول نیز شده است.
همکاری با شرکتهای بزرگ اروپایی همچون شرکت سوئیسی برادران مگ و ساخت ماشین کناره نویسی پارچه تحت لیسانس این شرکت از جمله افتخارات ماشینسازی راعی است.
در حال حاضر به روزترین محصول طراحی و ساخته شده شرکت، ماشینهای گروه FH میباشند که از جمله مزایای منحصر به فرد این ماشینها میتوان به استفاده از الگوریتم هوشمند دستگاه در تعیین شیب چلهپیچی، حرکت دقیق ساپورت با دقت هزارم میلیمتر با استفاده از سروو موتورها و کنترلرهای پیشرفته، امکان تنظیم نقطه صفر در ابتدای هر بخش توسط یک فرمان الکترونیکی و همچنین قدرت ترمزهای پیشرفته در نگه داشتن ماشین در یک ششم ثانیه اشاره نمود.
ماشین D&S از دیگر محصولات این شرکت است که بر اساس تکنولوژیهای روز دنیا با هر دو قابلیت چلهگیری در حالت مستقیم و بخشی، طراحی و تولید شده است. هر چند کلیه دستگاههای ساخت این شرکت دارای سنسورهای لیزری هشداردهنده به اپراتور به دلیل پارگی نخ و کنترل کشش نخ میباشند، اما علاوه بر آن، در ماشین D&S کنترل کشش نخ در هنگام پیچش آن بر روی بیم چله، توسط یک سیستم جدید هوشمند با کیفیت منحصر به فرد و بدون دخالت اپراتور انجام میشود.
و در نهایت، ماشینسازی راعی بر این باور است که استراتژیهای خاص این شرکت در معرفی آن به بازارهای جهانی به عنوان برندی معتبر و قابل اعتماد نقش به سزایی داشته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.