Pregen PCC ترکیبی خلاقانه در چاپ پیگمنت جهت افزایش ثبات مالشی

شرکت اپسون، به عنوان یکی از شرکتهای پیشگام در صنعت چاپ دیجیتال، با همکاری For.Tex  که یکی از تولیدکننده‌های پیشرو در زمینه رنگ، غلظت‌دهنده و محصولات نساجی مورد استفاده در فرآیندهای تکمیل و آماده‌سازی مقدماتی پارچه است، ماده‌ای به نام  را تهیه نمودند که دارای ترکیبی خلاقانه بوده و جهت آماده‌سازی پارچه‌های چاپی پیش از فرآیند چاپ دیجیتال با رنگ پیگمنت به کار می‌رود. ساختار و عملکرد این ماده به گونه‌ای است که از یک‌سو استحکام مالشی پارچه چاپی را تا  رتبه ۴ افزایش می‌دهد و از سوی دیگر بر درخشندگی و شدت عمق رنگ را نیز بالا می‌برد.

Pregen PCC  در  حال حاضر در دسترس است و برای پارچه های مورد استفاده در پوشاک و تزئینات داخلی مناسب است. به گفته سازنده. به گفته این شرکت سازنده، با  بهره‌گیری از این فرمول جدید، رنگ‌ها درخشندگی خود را برای مدت طولانی تری حفظ می‌کنند. گفته می‌شود که در مقایسه با محصولات آماده‌سازی پارچه فعلی، کیفیت و عملکرد رنگ  تا حدود ۲۰٪  افزایش خواهد داشت و  نیز استحکام بالاتری را در آزمون‌های خشک و تر مالشی (درجه ۴) شاهد خواهیم بود. باید توجه داشت که چاپ پیگمنت دوستدار محیط زیست است و نیاز به واحدهای بخار و شستشو ندارد و  در نتیجه کاهش مصرف آب و انرژی را در پی خواهیم داشت.

رئیس For.Tex  در این خصوص عنوان نموده این ماده آماده‌سازی جدید، پذیرش تکنیک چاپ پیگمنت را در بازار تسهیل خواهد کرد و این ماده به طور قابل توجهی زمان و هزینه را کاهش می‌دهد. با توجه به در رسیدن به سطح بالاتری از استحکام رنگ هنگام استفاده از ماده مذکور، تغییر از شیوه چاپ سنتی به چاپ دیجیتال به طور فزاینده ای ساده‌تر می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.