آتفا سلوشن راه حل های ذخیره انرژی را ارائه می دهد

تمرکز شرکت آتفا سلوشن در نمایشگاه ایتمای ۲۰۱۹، ماشین آلات جدید با عملکرد بهتر، ذخیره انرژی و نسل جدید مدیریت ماشین آلات بود. دستگاه جدید پاشش آبی V-jet Futura بارزترین ماشین شرکت آتفا در ایتما بود.

از زمان ایتمای ۲۰۱۵، راه حل‌های افزایش بهره‌وری، کیفیت و پتانسیل ذخیره انرژی در خطوط تولید اسپانلیس، موضوعات مهمی بوده است که شرکت آتفا راه حل‌های جدیدی همچون Square Drum Dryer SQ-V با قابلیت ذخیره ۳۵٪ انرژی خشک کردن و همچنین V-Jet Injector با عملکرد بهتر و مصرف ۳۰ درصدی کمتر انرژی را ارائه داده است. این دو فناوری اخیرا به بازار معرفی شده اند. از نظر صنایع بهداشتی دستیابی به عملکردی بالاتر و مصرف انرژی کمتر بسیار اهمیت دارد چراکه انرژی والیاف یکی از فاکتورهای مهم هزینه در این بخش محسوب می گردد.

دستگاه تزریق کننده ی V-Jet به منظور استفاده‌ در محصولات سبک وزن خط اسپانلیس مزیت های خاصی را دارد. وجود Crosslapper با مشخصه‌ خاص، واحد کششی یکپارچه، کمربند پوششی، تجهیزات ضدالکتریسیته ساکن و سینی جابجایی که تازه طراحی شده است؛ سرعت لایه سازی به بالاترین مقدار و توزیع وزن کاملا دقیق انجام می‌شود. تزریق کننده V-Jet مشتریان را قادر می سازد تا خطوط محصولات موجود را با جدیدترین فناوری پاشش آبی آتفا سلوشن مدرن سازی نمایند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.