موفقیت سیستماتیک – دستگاه‌های گره زن قدرتمند برای استفاده در بافندگی مدرن

برای حفظ رقابت، دستگاههای بافندگی مدرن امروزی قدرتمند تر، انعطاف پذیرتر و با کیفیت تر گردیده و در نتیجه برای کمپانی های سازنده ماشین آلات بافندگی، وجود یک همراه مناسب جهت تکمیل زنجیره تولید در بافندگی ارزش بالایی دارد. Groz-Beckert در این زمینه همراه مناسبی برای مشتریان و کمپانی های سازنده دستگاهها بوده و طیف گسترده ای از محصولات، دانش فنی و سرویس دهی را در زمینه تمیز کردن قطعات، نخ کشی ، گره زنی و تامین قطعات دستگاههای بافندگی ارائه می دهد.

تکنولوژی های برتر دستگاه گره زن از حالت استاندارد تا بکارگیری در موارد خاص

با سیستم KnotMaster، Groz-Beckert یک دستگاه گره زن قدرتمند با تکنولوژی برتر برای کاربرد در زمینه های مختلف را ارائه می دهد. با توجه به توضیحات کاملی که در سیستم گره زن برای آسان نمودن کار اپراتور با دستگاه تعبیه گردیده، یکی از ویژگی های بارز دستگاه راحتی استفاده از آن می باشد. کاربران در استفاده از این دستگاه، از سیستم مدولار انعطاف پذیری بهره مند گردیده اند که می توانند بسیار سریع آن را با نیازهای جدید خود منطبق نمایند. با توجه به انعطاف پذیری بالای سیستم، توقف دستگاه بافندگی جهت تعویض چله کاهش می یابد. علاوه بر دستگاه گره زن استاندارد  KnotMaster AS/3، کمپانی Groz-Beckert دستگاه های گره زن و فریم های متنوعی را بر حسب نیازهای گوناگون تولید، ارائه می دهد – از کاربردهای استاندارد تا موارد کابردی ویژه مانند گره زدن نخهای تار شیشه ای.

سیستم مدولار برای استفاده راحت کاربر و سرویس دهی مناسب

KnotMaster به دلیل دارا بودن سیستم مدولار منحصر به فرد، دارای کاربری و سرویسکاری بسیار آسان می باشد. قطعات این دستگاه جهت بازرسی  و یا تعویض به راحتی قابل دسترس بوده و در زمان تمیزکاری دستگاه، بخش گره زن نیز قابل جداسازی می باشد.

با وجود بسیاری از عملکردها و ویژگی های خاص KnotMaster ، عملکرد آن بسیار ساده می باشد. یادگیری نحوه کنترل و کار با دستگاه از طریق صفحه کامپیوتری تعبیه شده بر روی دستگاه، بسیار ساده و سریع انجام می پذیرد: این برنامه دارای آیکون های قابل درک برای کاربر بوده و کاربر را در هر مرحله هدایت و راهنمایی می نماید. نیاز به استفاده از هیچ دستورالعمل پیچیده و یا استفاده از چند کلید به طور همزمان، در طی مراحل کار با دستگاه نمی باشد. صفحه نمایش لمسی که کاملا در زاویه دید اپراتور قرار می گیرد، به طور مداوم تمام گزینه های ورودی موجود را نشان می دهد. Groz-Beckert دستگاههای گره زن و فریم های متنوعی را برای کاربردهای گوناگون پیشنهاد می دهد- از کاربردهای استاندارد تا موارد کابردی خاص مانند نخهای تار شیشه ای.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.