تجربه ایرانتکسی متفاوت با حضور بزرگان صنعت نساجی جهان

Tomas Waldmann. Managing director

توماس والدمن، مدیر انجمن ماشین سازی آلمان (VDMA)در مصاحبه اختصاصی با مجله نساجی موفق در خصوص حضور پاویون آلمان در نمایشگاه ایرانتکس اظهار نمود: “بازار ایران همواره از اهمیت خاصی برای ما برخوردار بوده است. ما در سال ۲۰۱۵ سمپوزیومی را به منظور شروع فعالیت مجددمان در ایران برگزار کردیم و امروز برای توسعه اینکار تصمیم به حضور در نمایشگاه ایرانتکس گرفتیم که با حضور قدرتمند بیش از ۳۰ شرکت آلمانی در تهران تحقق خواهد یافت.” وی در ادامه افزود: “ما به دنبال برنامه ریزی یک کنفرانس دیگر در تهران هستیم که البته هنوز قطعی نشده است.”: والدمن در پایان گفت: “ما به نساجی ایران بسیار امیدواریم. ارتقاء محصولات نساجی و افزایش صادرات از عوامل مهمی است که در این صنعت رخ داده است. ما به توانمندیهای ایرانی ها باور داریم و آن را بازار خوبی برای توسعه فعالیتهایمان می دانیم. انجمن ماشین سازی آلمان در نمایشگاه ایرانتکس ۲۰۱۷ با بیش از ۳۰ عضو خود حضور دارد و به معرفی تکنولوژیهای روز دنیا می پردازد.”

Mr. Heinrich Trutzschler. Managing Partner

آقای تروشلر در مصاحبه تخصصی با مجله نساجی موفق در خصوص شرکت تروشلر اظهار نمود: “شرکت تروشلر یک شرکت خانوادگی است که من پنجمین نسل آن می باشم. این شرکت بطور خاص در زمینه ماشین آلات ریسندگی و بی بافت فعالیت می‌نماید.” ایشان در خصوص استراتژی حضور خود در نمایشگاه ایران و سایر کشورها افزود: “استراتژی ما ارائه محصول با کیفیت و خدمات پس از فروش مناسب در سراسر دنیاست. در ایران نیز مشتریان خوبی داریم که با دریافت سرویسهای مختلف و خدمات مناسب همواره با ما همراه بوده و هستند.” مدیرشرکت تروشلر همچنین گفت: “یکی از شرکتهای زیرمجموعه تروشلر که در سوئیس فعالیت می کند تولیدکننده نخهای BCF  جهت استفاده در فرش ماشینی است. به دلیل بازار بسیار مهم و وسیع فرش ماشینی در ایران، ما بسیار علاقمند به تعامل با شرکتها و مشتریان ایرانی در این بخش هستیم.” وی در پایان ضمن تشکر و سپاسگزاری از مشتریان ایرانی خود گفت: “ما احترام بسیار زیادی برای مشتریان ایرانی خود قائل هستیم و من از همین جا از کلیه مشتریان تروشلر که به ما اعتماد کردند تشکر می کنم و تلاشمان را برای ارتباط هر چه بیشتر با مشتریان انجام می دهیم.”

Mr.  Klaus A.Heinrichs. Vice President

شرکت منفورس یکی از شرکتهای مطرح در زمینه تکمیل پارچه، جین، کوتینگ ، ریلکسیشن و کامپکتور است که محصولات خود را به جنوب آسیا، هند، پاکستان، بنگلادش، آمریکای جنوبی، آفریقای جنوبی صادر می نماید. آقای هاینریش در گفتگوی اختصاصی با مجله نساجی موفق در خصوص استراتژی شرکت جهت حضور در نمایشگاه ایرانتکس بیان داشت: “مزیت ما کیفیت و دوام محصولاتمان است. شرکت منفورس چند دهه است که در بازار ایران  به عنوان یک شرکت شناخته شده و عرضه کننده خدمات پس از فروش مستمر؛ با رفرنس های معتبر فعالیت دارد. ما بازار و موقعیت بسیار خوبی را برای ایران پیش بینی می کنیم و هدف از حضورمان یافتن مشتریا آتی دیگر است. وی افزود: “از آنجائیکه ما به طور خاص روی منسوجات فنی کار می کنیم، یک سوم محصولات ما را منسوجات فنی خصوصاً کوتینگ و منسوجات پزشکی پوشش می دهند که امروزه از بازار بسیار خوبی برخوردار است.”

Regina Bruckner.Managing Director

 خانم رجینا بروکنر، مدیریت شرکت بروکنر در گفتگوی اختصاصی با مجله نساجی موفق در خصوص فعالیت های خود بیان نمود: “شرکت بروکنر که در آلمان واقع شده مسئول بخش تکمیل هر نوع پارچه؛ فرش و منسوج فنی و کوتینگ است. ما ماشین آلات مختلفی در بخشهای منسوجات خانگی، تکمیل جین، منسوجات فنی داریم.” ایشان حضور در بازار ایران را بسیار ارزشمند توصیف نمود و گفت: “از آنجائیکه ایران یک کشور در حال توسعه است ما بسیار علاقمند به حضور در این بازار هستیم و عقیده داریم که ما با ماشینهای با کیفیت و تکنولوژی بالای ماشین آلاتمان می توانیم باعث تقویت این بازار گردیم.” مدیر شرکت بروکنر در ادامه افزود: “فعالیت در بخشهای مختلف خصوصاً منسوجات فنی نیازمند دانش فنی و اشراف کامل به تکنولوزی و علوم روز است که ما با استفاده از یک تیم توانمند و پیش زمینه قوی می توانیم مشتریان خود را ساپورت نماییم.” وی در پایان اظهار داشت: “ما تا کنون پروژه های خوبی در ایران داشته ایم و بسیار خوشحال هستیم از اینکه این فرصت دوباره پیش آمده تا بازارمان را گسترش دهیم. به این منظور افرادی را آموزش داده ایم تا به راحتی پاسخگوی خدمات مورد نیاز مشتریان باشند که در نمایشگاه شاهد این حضور خواهید بود.”

Stefano Galluccl. Group CEO

 گالوچی بوزینلو، مدیرعامل شرکت سانتکس درگفتگوی تخصصی با مجله نساجی موفق در خصوص زمینه فعالیت خود بیان داشت: “شرکت ایتالیایی سان تکس در بخشهای مختلف کوتینگ منسوجات فنی فعالیت دارد و کار پوشش دهی را با تکنولوزی و راهکار خاص برای هر بخش انجام می دهد.” وی در خصوص حضور در نمایشگاه ایرانتکس ۲۰۱۷ افزود: “ما در نمایشگاه ایرانتکس به عنوان یک کشور در حال توسعه حضور خواهیم یافت تا مشتریان خود را در زمینه کوتینگ و بافت حمایت کنیم تا بتوانند محصولات با ارزش افزوده بالا تولید کنند.”

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.