فرصت کم نظیری برای توسعه صادرات در کشور وجود دارد.

مهندس حامد دیلمی، مدیرعامل شرکت رکورد

۱- در صورت امکان، شرکت رکورد و فعالیت های آن را برای مخاطبین محترم نشریه معرفی نمائید.
شرکت رکورد بیش از ۱۶ سال است که در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات فعال است و نزدیک به ۸ سال است که فروش دستگاه های چاپ دیجیتال پارچه و ملزومات چاپ را بر عهده دارد.
۲- جایگاه حوزه چاپ در صنعت نساجی و پوشاک امروز کشور چیست و چه ارزش بازاری را دارد؟
صنعت چاپ دیجیتال روی پارچه به بافنده‌ها و حتی مجموعه‌هایی که با سرمایه‌گذاری پایین و پایه‌ای شروع به کار می‌کنند امکان کار و فعالیت در حوزه نساجی و یا چاپ پارچه را داده است. تنوع در عرضه پوشاک و پارچه، سرمایه‌گذاری پایین و بهره‌برداری بیشتر از جمله مزایایی است که رغبت به فعالیت در این حوزه را هر روز بیشتر و بیشتر می‌نماید.

۳- شرکت رکورد برای توسعه این بازار چه اقداماتی را انجام داده است؟
– شرکت رکورد با عرضه و ارائه مدرن ترین و به روز ترین دستگاه های چاپ سعی کرده است تا به غعالان این حوزه کمک کند تا بتوانند با سرمایه گذاری بهینه سهم بیشتری از بازار به روز و در حال گسترش نساجی و چاپ را در دست بگیرند. همچنین این شرکت با رعایت حقوق مشتری و رعایت اصول مشتری مداری چه در زمینه قیمت و چه در زمینه ی کیفیت به مشتریان این حوزه خدمات رسانی نموده است.
۴- مهمترین تفاوت های رکورد با سایر شرکت های فعال در حوزه چاپ پارچه را بیان نمائید.
-شرکت رکورد همواره در سالهای فعالیت خود سعی نموده است با شعار رعایت انصاف، قیمت مناسب و کیفیت مرغوب اصول تفکری خود را به وجه تمایز خود با سایر شرکت ها تبدیل کند.
۵- در حوزه ماشین سازی چه اقداماتی را انجام داده اید و چه ظرفیت هایی در حوزه ماشین سازی ماشین آلات چاپ در کشور وجود دارد؟

۶- بازار صادراتی این محصولات چگونه است و چه مسیری را برای تحقق آن باید طی نمود؟
– با توجه به هزینه کارگری پایین ایران که با بنگلادش و هند برابری می کند و در مقایسه با چین حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد پایین تر می باشد و در کنار آن استفاده از تکنولوژی روز دیجیتال فرصت کم نظیری را برای صادرات فراهم آورده است که با برنامه ریزی مستمر و شرکت در بازارهای بین المللی به خوبی می توان از این فرصت بهره برد.
۷- کلام پایانی
– شرکت رکورد از سال ۸۵ به صورت گسترده در زمینه چاپ دیجیتال سهم بزرگی از بازار را در اختیار داشته است، امروزه با فعالیت در زمینه نساجی و چاپ دیجیتال روی پارچه با ارائه دستگاه های با کیفیت توانسته به نساجان و تولید کنندگان صنف نساجی (تولید کنندگان انواع پارچه) کمک بسزایی کند. گروه رکورد انصاف، کیفیت و مشتری مداری را همواره سرلوحه ی عملکرد خود قرار داده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.