آخرین فناوری های صنعت چاپ دیجیتال در ITM2022 رونمایی می شوند

۲۰۲۲ ITM نمایشگاه جهانی ماشین‌سازان صنعت نساجی است. این رویداد که رهبران صنعت نساجی دیجیتال را بعد از ۳ سال گرد هم می‌آورد، ۱۴ تا ۱۸ ژوئن ۲۰۲۲ در محل نمایشگاه‌های تویاپ و مرکز کنگره استامبول برگزار می‌شود. هزاران غرفه‌دار و بازدیدکننده از ترکیه و کشورهای دیگر در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد که در آن تولیدکنند‌گان ماشین‌های چاپ دیجیتال نساجی جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود را در ITM 2022 معرفی خواهند کرد.
SPGPrints به عنوان یکی از تولیدکنندگان و رهبران چاپ دیجیتال در ۲۰۲۲ ITM است که به معرفی دستاوردها و نوآوری‌های خود در این حوزه می‌پردازد.
هاکان اوزمان، مدیر کل SPGPrints در ترکیه اظهار داشت: “برای ما نمایشگاه ITM به عنوان یک سازمان بین‌المللی است و بر این باوریم که نمایشگاه ITM مکانی برای ملاقات تولیدکنندگان ترک و کشورهای همسایه است”. وی همچنین اضافه کرد: “فکر می‌کنم ITM در موقعیتی که زمان ارزشمندترین و مهم‌ترین دارایی ماست موجب دیده‌شدن جدیدترین فناوری‌ در کشور می‌شود. من حدس می‌زنم بسیاری از کشورها مانند ما فناوری‌های جدید خود را در این نمایشگاه به مصرف‌کنندگان معرفی خواهند کرد”. اوزمان درباره‌ی محصولات خود در نمایشگاه توضیح داد: “به عنوان متخصص در حوزه چاپ دیجیتال و اسکرین، ما بسیاری از ماشین‌های جدید خود را در نمایشگاه ۲۰۲۲ ITM عرضه خواهیم کرد. علاوه بر ماشین‌های چاپ موجود، مهم‌ترین تولیدات ما چاپگرهای مولتی-پس (اسکنینگ) برای چاپ‌ پیگمنت و سابلیمیشن هستند. علاوه بر ماشین‌های چاپ دیجیتال که در بازار موجود خواهد شد، جوهرهای راکتیو جدید، اسیدی مستقیم و پیگمنت‌های دیجیتال برای هدهای چاپ دیجیتال در ITM 2022 معرفی خواهند شد. ماشین‌های چاپ روتاری، سیستم‌های آماده‌کننده قالب‌های چاپ روتاری، ماشین‌های لیزری حکاکی قالب و قالب‌های چاپ روتاری در بین نوآوری‌های ما در نمایشگاه خواهند بود.”

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.