تولید لباس‌های ورزشی با کارایی بالا برای دوندگان پرش با مانع

شرکت آمریکایی اسپارتان با همکاری شرکت سوئیسی کرفت اسپورت ویر، نخستین لباس‌ فنی با عملکرد بالا را طراحی و تولید نموده‌اند که کاربرد آن در مسابقات پرش با مانع (OCR) است. شرکت تجاری کرفت تکنیک های علمی مشابه و دانش ورزشی خاصی را که در لباس‌های المپیک کالیبر تیم‌های دوچرخه‌سواری تور جهانی، اسکی‌بازان المپیک و همچنین دونده‌ها و ورزشکاران در تمامی سطوح، به‌کار گرفته بود را استفاده نمود. کرفت در حال حاضر در بیش از ۳۹ کشور قابل دسترسی است و اسپارتان نیز دارای بیش از ۲۰۰ شعبه در بیش از ۳۰ کشور در سراسر جهان است.

خط تولید لباس‌های اسپارتان و نیزکفش اختصاصیocr  در حال حاضر در آزمایشگاه علوم ورزشی شرکت سوئدی کرفت در حال توسعه و بهبود است. شایان ذکر است که ورزشکاران معمولاً با توجه به مواجه بودن با عواملی نظیر حرارت بالا و زمان در شرایط مسابقه، نیازمند حرکت کاربردی و با دامنه وسیع هستند. تیم طراحان و متخصصان شرکت کرفت(Craft) با توجه به اهمیت زمان (حتی تا میزان میلی‌ثانیه) در رقابت‌های ورزشی در سطح جهانی و نیز با توجه به نیازهای ارگونومی و حرارتی بدن دوندگان پرش با مانع، اقدام به طراحی این لباس نموده‌ است. گروه تجاری کرفت همچنین نخستین کفش خود را که مخصوص دوندگان پرش با مانع است را طراحی نموده است که در آینده نزدیک تولید خواهد شد.

جودسنا، موسس و مدیر عامل شرکت اسپارتان، اظهار داشته است: “با توجه به وجود رقابت شدید در هر مسابقه و شرایطی محدودکننده‌ای که ورزشکاران همواره با آن مواجه هستند، محصول یاد شده به عنوان یکی از الزامات اساسی در دنیای ورزش محسوب می‌گردد و امیدواریم تمامی برندهای مطرح در سراسر جهان به سمت تولید محصولاتی با چنین ویزگی‌هایی حرکت نمایند. “

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.