پکیج کامل محصولات شرکت Saurer در نمایشگاه ITMA Asia + CITME 2016

گروه Saurer، فناوری­های خود در زمینه‌ی تولید الیاف از مواد خام تا طیف گسترده ­ای از نخ­‌ها و عملیات تکمیل را در نمایشگاه ITMA Asia + CITME ارائه نمود.

این گروه، با توجه به حوزه فعالیت خود عرضه­ کننده­ کلیه سیستم‌های اتوماسیونی دستگاه نیم‌تاب از سیستم‌های حمل و نقل تا ریسندگی رینگ و بوبین‌پیچی نیمچه نخ می‌باشد  که در این نمایشگاه، برندهای واحد ریسندگی یعنی  Schlafhorst و  Zinser، برندهای مربوط به واحدهای تاب‌دهی نخ یعنیAllma  و  Volkmann، برند ریسندگی مقدماتی یعنی Jintan  و برند گلدوزی یعنی Saurer به همراه سایر بخش­های شرکت Saurer، آخرین محصولات خود را در معرض نمایش قرار دادند.

saurer-nasajimovafagh-2

Zinser

Zinser با ارائه واحد اتوماسیون Autoflow، دستگاه نیم‌تاب  ZinserSpeed 5A و همچنین سیستم­های  Zinser 71  و  ۷۲ استراتژی آینده­نگری خود را برای تولید بسیار کارآمد و انبوه به نمایش گذاشت. همچنین،  Zinserاین قابلیت را دارد که  Zinser 71  و Zinser 72 به صورت یک سیستم یکپارچه در سیستم‌های Autoflow تعبیه گردد.از سوی دیگر،Autoconer 6  عامل مهمی در توسعه تکنولوژی نساجی در فرآیندهای ریسندگی و بوبین پیچی Zinser و Schlafhorst محسوب می‌شود و مطابق با نظر تولیدکننده گفته می­شود که این دستگاه با فناوری حسگرهای هوشمند خود، می­تواند به طور ایده­آل به فرآیندهای خودکار جداگانه مجهز شود.

saurer-nasajimovafagh

نوآوری­هایی همچون ایجاد کنترل، چرخه­ هوشمند، Speedster FXبهره­وری را در مقایسه با مدل­های پیشین تا ۱۲ درصد افزایش داده است. سیستم جدید Drum-Drive  که دارای چرخه­ی هوشمند و سیستم کنترل خلاء هوشمند می‌باشد، سازگار با محیط زیست است و مصرف انرژیAutoconer 6   را تا ۲۰ درصد کاهش می­دهد.

ماشین آلات ریسندگی روتور  Schlafhorst

این دستگاه مجهز به Autocoro 9 نوینی است که با به وجود آوردن موقعیت فناوری ریسندگی منحصر به فرد خود، توانسته رکوردهای جدیدی را برای مصرف انرژی، بهره­وری، صرفه اقتصادی، سهولت در فرآیند و کیفیت در بخش ماشین‌های تمام اتوماتیک در اهداف خود بگنجاند. این دستگاه به موجب مزایای ویژه خود همچون کاهش ۲۵ درصد مصرف انرژی، کاهش ۱۹ درصدی هزینه‌های ریسندگی، سرعت ثابت روتور ۱۸۰۰۰۰ دور در دقیقه، سرعت ۳۰۰ متر بر ثانیه و کاهش ۶۰ درصدی هزینه‌های تعمیر و نگه­داری می‌تواند محرک قدرتمندی در بهینه­ سازی معیارهای موجود در زنجیره­ فرآیندهای نساجی باشد.

سری محصولات نیمه اتوماتیک  BDتا۳۲۰ میلی­متر می‌تواند به عنوان یک محصول مقرون به صرفه به کیفیت Autocoro معرفی گردد که از مزایایی همچون کاهش  ۱۰ درصدی مصرف انرژی، سرعت بسیار سریع ۲۳۰ متر بر ثانیه در تمام طول ماشین و استفاده­ی بهینه از فضای موجود برخوردار است و می­تواند هزینه­های ریسندگی را کاهش دهد و سبب افزایش سوددهی کارخانجات ریسندگی در بخش­های نیمه اتوماتیک شود.

یکی دیگر از بخش­های برجسته­ی این واحد تجاری، مرکز عملیات کارخانه است. واحدهای ریسندگی همراه با مرکز عملیات کارخانه  Schlafhorst و  Zinser به منظور بهبود بهره­وری از داده­های تولید و کیفیت استفاده می­کنند. برای مثال با سیستم Off-Standard Analysis قادر هستند ادوار سرویس و تعمیرات را بهینه­سازی کنند و بهره­وری و کیفیت نخ را افزایش دهند.

Allma Volkmann

Allma و Volkmannبه عنوان تولید کننده پیشرو در بخش ماشین­های طناب پیچی و تاب‎‌‌دهی نخ، نوآوری‌های خود را در حوزه الیاف، نخ، فرش، بند تایر و نخ صنعتی ارائه کردند. این واحد تجاری با معرفی ماشین دولاتابی ریز بافت خود در این نمایشگاه، ماشین تاب‌دهی مناسبی را برای نخ­های غیر فیلامنتی ارائه نمود که عملکرد بالایی دارد و به دلیل ارزش افزوده­ی سه گانه، برچسب E³  به آن اعطا گردید. ذخیره سازی انرژی تا ۴۰ درصد این فناوری از دیگر ویژگی‌های برجسته‌ای است که توانسته فناوری ریسندگی نخ را به صورت کاملاً سازگار با محیط زیست ارائه نماید.

همچنین، ماشین طناب پیچی CableCorder CC4 که برچسب  Saurer E³نیز به آن اعطا شده است؛ در فرآیند طناب پیچی نخ تایر می­تواند تا ۵۰ درصد موجب صرفه‌جویی در مصرف انرژی شود و از آنجا که مصرف انرژی نشان‌دهنده­ مهمترین عامل هزینه در فرآیند کلی طناب­پیچی است، این تولید خلاقانه توانسته صرفه­ی اقتصادی بالایی را برای تولیدکنندگان نخ تایر به همراه داشته باشد.

ماشین گلدوزی Saurer

ماشین گلدوزیSaurer  پیشرو بازار در سیستم ­های تولید گلدوزی است که سیستم جدید گلدوزی خود یعنیEpoca 7 را در نمایشگاه عرضه کرد. Epoca 7 سرعت گلدوزی را تا ۷۰۰ آرپی ام افزایش می‌دهد و از این رو، نسبت به نمونه‌های قبلی ۱۸% سریع‌تر است. به غیر از افزایش سرعت تولید، سیستم‌های جانبی دیگری نیز بهینه‌سازی شده تا بازده کلی دستگاه تا ۲۰ درصد افزایش دهد.

سیستم نوین دیگر، دستگاه  HeadLine می­‌باشد که با راهکارهای کاربردی منحصر به فرد، برای اولین بار در نمایشگاه ITMA Asia عرضه گردید.  HeadLineسیستم کاملی است که در آن برنامه­‌های الکترونیکی مختلفی برای نخ­ها، روبان­ها و انواع پولک دوزی‌ها طراحی شده و حتی در سرعت­های تولید بالا از دقت زیادی برخوردار است.علاوه بر این، طراحی این سیستم به گونه‌ای بوده که اپراتور به سرعت و به آسانی می‌تواند موقعیت هر سربرنامه را به طور جداگانه تغییر دهد.

saurer-nasajimovafagh-1

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.