غلامرضا سلامتی مدیرعامل شرکت بوریا

غلامرضا سلامت - بوریا

 غلامرضا سلامتی ، مدیرعامل شرکت بوریا ، در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایرانتکس ، در خصوص سوابق شرکت خود گفت:« بوریا نزدیک به دو دهه است که در زمینه ارائه محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری طراحی فرش، پوشاک و پارچه مشغول فعالیت است. این شرکت با رویکردی متفاوت نسبت به مسائل، اقدام به ارائه راهکارهای نوین در زمینه طراحی و تولید رایانه‌ای و اتوماسیون صنعتی نموده است. استفاده از محصولات ارائه شده سبب می‌گردد هزینه تولید کاهش یافته و قیمت تمام شده متناسب گردد. از جمله محصولات نرم‌افزاری شرکت بوریا می‌توان به نرم‌افزارهای طراحی فرش، طراحی پارچه، الگوسازی، چیدمان الگو و دستگاه‌های سخت افزاری و ماشین‌آلات مرتبط با آنها مانند دستگاه‌های بافت، دستگاه‌های دیجیتایزر، پلاتر و … اشاره نمود.»

وی در ادامه افزود:« با توجه به سابقه طولانی بوریا در بخش نرم افزارها و سخت افزارهای صنعت نساجی، ارائه تکنولوژی و محصولات نوین می‌تواند در جذابیت کار ما نقش بسزایی داشته باشد و از آنجایی که این مجموعه، خلاقیت و نوآوری را اساس کار خویش قرار داده، مشتریان سابق همواره با تماس با ما به دنبال محصولات جدید ما می‌باشند. از این رو، حضور متوالی ما در نمایشگاه‌های بین‌المللی این امکان را فراهم می‌کند که همچنان راه ارتباطی ما با مشتریان قدیم برقرار باشد. همچنین، با دریافت بازخوردهای استفاده از محصولات بوریا، امکان بهینه‌سازی محصولات وجود دارد.»

سلامتی در خصوص تعاملات بین‌المللی خود با سایر کشورها اظهار داشت:« شرکت بوریا، با توجه به استراتژی و سیاستی که در پیش گرفته، توانسته همکاری‌هایی با کشورهای خارجی داشته باشد. به عنوان مثال، در زمینه ارائه دستگاه برش الگو بر روی پارچه، دستگاه پهن‌ کردن پارچه و همچنین، نرم افزار بافت‌ریزی پارچه‌های ژاکارد همکاری‌هایی داشته و در نمایشگاه امسال هم، به صورت کامل‌تر و جامع‌تر نسبت به گذشته توانسته این نرم‌افزارها را ارائه نماید.»

وی درباره تأثیر دوران پساتحریم بر اقتصاد صنعت نساجی اذعان داشت:« دوران تحریم، دورانی بود که شرایط کار و اقتصاد را با بحران روبرو کرده بود و در حقیقت شرایط بازار برای همه به صورت یکسان و برابر نبود. با رفع تحریم‌ها، انتظار همه، ایجاد شرایط نرمال در بازار بود و از آنجایی که همه فعالان این مرز و بوم، از یک شرایط یکسانی برخوردار می‌شوند، با توجه به پتانسیل و سعی و تلاشی که از خود نشان می‌دهند، می‌توانند سهمی از بازار را به خود اختصاص دهند. از این رو، در دوران پساتحریم، فعالان و تولیدکنندگان حوزه محصولات نساجی می‌توانند محصولاتشان را در بازار ارائه نمایند و با توجه به فعالیت گسترده‌تری که در زمینه صادرات خواهند داشت، نیاز به ارتقاء کیفیت محصولات و فرآیند تولید دارند. شرکت بوریا هم قادر است در این زمینه خدمات لازم را به مشتریان خود ارائه دهد تا تولیدکنندگان بتوانند مسیر دستیابی به جایگاهی ارزنده در بازارهای داخلی و خارجی را به سهولت بدست آورند.»

مدیرعامل شرکت بوریا در پایان، بیان داشت:« برای تمام صنعتگران و فعلان حوزه صنعت نساجی که عاشقانه و با تحمل سختی‌ها کار می‌کنند و با توجه به پشت سر گذاشتن این سختی‌ها، دوست دارند که تولید کنند و می‌خواهند از طریق تولید، هم به اقتصاد مملکت کمک کنند و هم، نیروی کار را در حقیقت به صورت گسترده در صنایع خودشان مشغول کنند، آرزوی موفقیت می‌کنم و از همین جا، آمادگی بوریا را برای خدمت رسانی هر چند ناچیز به این صنعت عظیم اعلام می‌دارم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.