پرچم ایتمای آسیایی شانگهای ۲۰۱۶ برافراشته شد

نمایشگاه ایتمای آسیا

ITMA ASIA + CITME 2016، یک رویداد بین‌المللی برای رونمایی از آخرین دستاوردها و نوآوری‌های نساجی و ماشین‌آلات مرتبط با آن است که از ۲۱ تا ۲۵ اکتبر ۲۰۱۶ در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای چین برگزار گردید.

ایتمای آسیایی ۲۰۱۶ در حالی برگزار شد که هنوز یک‌سال از نمایشگاه ایتمای میلان ۲۰۱۵ نگذشته بود و حال و هوای موضوعات و قراردادهای مطروحه در میلان را با خود به همراه داشت.

 

فضایی که در کنار نمایشگاه CITME چین رنگ و لعاب چشم بادامی پیدا کرده بود و از برخی بی‌نظمی‌ها و شلوغی‌های آسیای شرق نیز اخباری به گوش می‌رسید. نمایشگاهی با عظمت و در سالن بسیار بزرگ و با دسته‌بندی‌های مناسب در حوزه ماشین‌سازی و تجهیزات که فضایی مطلوب را برای بازدیدکنندگان تخصصی فراهم آورده بود.

وجود قدرت‌های برتر نساجی دنیا در این نمایشگاه و شرایط آسان سفر به چین و هزینه‌های پایین آن نسبت به اروپا هزاران بازدیدکننده حرفه‌ای را از سراسر جهان بر این نمایشگاه آورده بود تا در ادامه مسیر میلان شانگهای محل نهایی نمودن و یا شروع بسیاری از فعالیت‌های تجاری در صنعت نساجی جهان باشد. از این رو، بیش از ۱۳۰۰ شرکت‌کننده در این مناسبت نمایشگاهی حضور داشتند و توانست نظر ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده از ۱۰۲ کشور را به سمت خود جلب نماید و می‌توان گفت که ۲۰درصد از بازدیدکنندگان از کشورهایی غیر از چین بودند.

 

Charles Beauduin، رئیس CEMATEX بیان داشت: « آسیا، دارای بزرگترین بازار ماشین‌آلات نساجی است و چین هم توانسته بیش از نیمی از ماشین‌آلات پوشاک و نساجی را در طول ۱۰ سال گذشته به خود اختصاص دهد. بنابراین، ما انتظار داریم که تلفیق ایتمای آسیا ۲۰۱۶ با CEMATEX بتواند به طرز چشمگیری رخ‌نمایی کند و  پاسخگوی این حجم از بازدیدکننده باشد.»

 

همچنین، Wang Shutian، رئیس انجمن ماشین‌آلات نساجی چین اظهار داشت:« این نمایشگاهی تلفیقی در سال ۲۰۱۶ توانست  شاهد حضور بیشترین تولیدکننده ماشین‌آلات نساجی و مشتریانش باشد و بسیار مسروریم که این نمایشگاه قادر به ارائه بهترین و آخرین نوآوری به خریداران چینی و آسیایی  خود بوده است.»

 

لازم به ذکر است که دوره بعدی نمایشگاه تلفیقی ITMA ASIA + CITME 2018  از ۲۶ تا ۳۰ اکتبر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شانگهای برگزار خواهد شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.