مهندس مهری: کشور پرو،مقصد ماشین آلات تکمیل ساخت ایران شد

به گزارش دبیرخانه انجمن تولید‌کنندگان ماشین آلات ، قطعات و صنایع نساجی ایران (TMAI)،  اولین محموله از ماشین آلات خط تکمیل پارچه گردباف شامل یک ریلکس درایر و ماشین رطوبت ساز وکو به کشور پرو صادر شد. این ماشین آلات ساخت شرکت مهرسان ایران است که از ظرفیت‌های بالایی برخوردار بوده و در راستای همکاری این شرکت ایرانی با شرکت مـرسان ترکیه، تولید و از کشورعزیزمان صادر شده است.

 

مهندس مهری مدیرعامل شرکت مهرسان
مهندس مهری مدیرعامل شرکت مهرسان

 

مهندس مهری ، مدیرعامل شرکت مهرسان ، ضمن اشاره به قابلیت‌های خاص این ماشین و همچنین توانمندی‌های شرکت خود بیان داشت:«  شرکت مهرسان حدود ۵ سال است که با همکاری شرکت مـرسان ترکیه فعالیت دارد و تاکنون ماشین آلات زیادی را در حوزه پارچه‌های تریکو و گرد باف در داخل کشور،  برای مصرف کنندگان داخلی تولید نموده و حدود ۲ سال است که علاوه بر این موضوع،  در اندیشه همکاری‌های بین‌المللی بوده و به علت کیفیت بالای ساخت،  بهینه سازی‌های مطلوب و همچنین استفاده‌ آسان و کم‌هزینه از این ماشین آلات، موفق به فروش ماشین‌آلات خود در خارج از مرزهای کشور شده است.»

آقای مهری در پایان اظهار داشت: « در صورت رفع تحریم‌های فعلی، تعامل خوب بانک‌ها و دولت، مهرسان قادر است ارزآوری مطلوبی را از طریق صادرات ماشین آلات نساجی برای کشور رقم بزند. »

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی می گوید

    بسیار جالب بود

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.