شرکت پاورهیت ست در نمایشگاه ایتما ۲۰۱۵

logo-power-heat-set-itma-2015-nasaji-movafagh

نمایشگاه ITMA 2015 میلان – ایتالیا

شرکت پاور هیت ست ، ارائه کننده انواع ماشین آلات و تجهیزات تثبیت حرارتی برای انواع نخ در صنعت فرش و موکت، توانست  ماشین هیت ست جی وی ای ۶ کاناله را با قابلیت تطبیق‌پذیری با نخ‌های صاف و مجعد طراحی نماید. همچنین، تکنولوژی این شرکت یک ماشین تک کاناله با بهره‌وری بالا و حداقل میزان مصرف انرژی و بخار می‌باشد که با طراحی مبتکرانه و مهندسی خود این امکان را فراهم نموده تا مدت زمان تغییر نخ از تثبیت صاف به مجعد را به حداقل برساند.

شرکت پاور هیت ست در نمایشگاه ITMA 2015  شهر میلان به همراه ۱۱ نفر از اعضاء اصلی شرکت و جمعی از نمایندگان خود از سراسر دنیا در نمایشگاه حضور داشت.

این شرکت، در نمایشگاه ایتما ماشین جدید هایپرست و آخرین دستاوردهای خود از GVA را به همراه سیستم رزرو (Accumulator 2 )  عرضه نمود. به علاوه به معرفی مواردی همچون تکنولوژی ورود با اثر انگشت، سیستم ضبط اطلاعات و نیز سیستم هوشمند کنترل توسط ال ای دی بر روی قفسه و سیستم جدید پیوند زن که باعث کاهش میزان پارگی‌ها بر روی  قفسه  به خصوص در نخ های ظریف با نمره های پایین میگردد ، پرداخت.

به طور قطع، رضایتمندی مشتریان حاضر در غرفه، این اطمینان را برای مجموعه پاورهیت ست به وجود آورد که راه حل‌های ارائه شده، انتظار مشتریان را برآورده می سازد.

شرکت پاورهیت ست تا نمایشگاه بعدی ITMA سال ۲۰۱۹ در بارسلونا برای همه آرامش و رفاه در سال ۲۰۱۵ و کسب و کار موفق در سال های آینده را آرزو می‌نماید.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.