متنوع ترین خطوط تکمیل فرش و کفپوش با بروکنر

بروکنر سال هاست به دلیل داشتن خطوط با کیفیت تکمیل پارچه در سراسر جهان شناخته شده است. این شرکت همچنین طیف گستردهای از خطوط را برای صنعت فرش ارائه می دهد. بیش از ۷۰ سال است که مشتریان در سراسر جهان از خطوط بروکنر در کوتینگ، خشک کردن و تکمیل طیف وسیعی از کفپوشها استفاده می کنند.

خطوط متعددی برای تولید و تکمیل فرش و کفپوشهای نساجی در سراسر جهان در حال فعالیت هستند. در سالهای اخیر، تعداد زیادی از این خطوط برای تکمیل فرشهای پرزدار و بافته شده و همچنین از
کوره های ترموفیوژن برای نمد و خطوط کوتینگ پشت چمن مصنوعی عرضه شده اند.

خطوط بروکنر راه حل مناسبی را برای هر فرآیند ارائه می دهند. تفاوتی ندارد که فرآیند غوطه ور سازی درحمام های آبی صورت پذیرد، استفاده از خمیرهای لاتکس و آکریلات مد نظر باشد، اعمال فوم/خمیر از طریق غلتک انجام شود و یا استفاده از چسب لمینیت در حالت خشک و مرطوب نیاز باشد، بروکنر راه حل مناسبی برای هر نیاز ارائه می دهد.

علاوه بر این، هر محصول شامل سیستم خشک کن مربوطه نیز هست. برای مثال، خشک کن های SPLIT-FLOW یا کوره های ترموفیوژن از خط تولید PRA-FLOW برای خشک کردن و تنظیم حرارت پس از چاپ دیجیتال یا رنگ آمیزی نیز استفاده می شوند. خشک کن DUO-THERM که به طور ویژه برای خشک کردن کفپوشها ساخته شده است، برای فرآیندهای حرارتی که نیاز به جداسازی دمایی بین هوای بالا و پایین دارند، مناسب است.

مانند تمام خطوط بروکنر، خشک کن DUO-THERM را میتوان از روشهای مختلف گرم کرد: با استفاده از گاز (به صورت مستقیم)، با استفاده از روغن حرارتی (غیر مستقیم)، با استفاده از بخار به صورت کم فشار یا پرفشار، گرمایش الکتریکی یا به صورت هیبریدی. یک خط بروکنر که اخیراً برای خشک کردن کفپوشهای قابل بازیافت ارائه شده است، مجهز به خشک کن DUO-THERM است که به صورت الکتریکی عمل می کند. با استفاده از خشک کن های بر پایه انرژی های تجدیدپذیر، تولیدکنندگان فرش اکنون قابلیت تولید کفپوشهای کاملاً قابل بازیافت بدون تولید CO2 را دارند.

توسعه محصولات پایدار و کارآمد از اهداف اساسی بروکنر است. این مسئله در درجه اول در خصوص به حداقل رساندن CO2، کاهش منابع و حفاظت از محیط زیست است و همچنین شامل سیستم های بازیابی حرارت و تصفیه هوای خروجی از خانواده محصولات ECO است که در اندازه های مختلف و ترکیب های مختلف موجود هستند. ماشین های جدید و همچنین سایر خطوط را می توان توسط این محصولات تجهیز کرد. بسته به فرآیند و نوع پارچه، محصولات ECO به کاهش قابل توجه در انتشار گازهای گلخانه ای و افزایش بهره وری انرژی کمک می کنند. جایگزینی خشک کن در خطوط موجود نیز می تواند به افزایش قابل توجه در کارایی و بهره وری کمک کند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر ۱: خط با خشک کن DUO-THERM برای کوتینگ پشت چمن مصنوعی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تصویر ۲: خشک کن DUO-THERM با گرمایش الکتریکی برای خشک کردن فرش های پرزدار بدون CO2

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.