اوستر راه حل تولید بهینه

ترکیب منحصر به فرد ابزارهای اندازه گیری با کیفیت و نرم افزارهای دقیق اوستر، در قلب چرخه تکامل با انتخاب هوشمندانه مواد ریسندگی قرار دارد. FiberQ با انتخاب هوشمندانه مواد اولیه نقطه شروع حداکثر سودآوری محسوب می شود و Uster Quality Expert با نظارت بر کیفیت محصول در طول فرآیند تولید موجب حداکثر بازدهی می شود. با ترکیب این دو سیستم، اسپینرها می توانند از نظر کیفیت و سودآوری به برتری کامل دست یابند.

بازخورد مثبت از کارخانه های پیشرو در سراسر جهان، این برتری را با دلیل و ارقام حاصل از تجربه عملی در کارخانه ها تایید می کند. Uster Quality Expert در هر مرحله جمع آوری و تجزیه و تحلیل دقیق داده های پیچیده را ممکن ساخته، و ۳۶۰Q با Fiber Q ارزش فزوده و پردازش بهینه را در سراسر کارخانه منجر می شود.

استراتوس فرگکوتسینوس، رئیس بخش مدیریت تولید کارخانه اوستر، اهمیت همکاری Fiber Q و Uster Quality Expert را برای بهبود کل عملیات کارخانه توضیح می دهد: «بدون یک راه حل بهینه برای مدیریت مواد خام، دستیابی به تولید نخ با او کیفیت در بلند مدت بسیار دشوار و پرهزینه است.» او می گوید: «از سوی دیگر، حتی بهترین مواد اولیه بدون فرآیندهای تولید قابل اعتماد و سازگار در کارخانه به حداکثر بهره وری منجر نخواهد شد.»

قدرت راه حل های نرم افزاری

در مسیر صنعت ۴,۰ واضح است که نرم افزار اهمیت بسیاری در کنترل کیفیت دارد. این امر به ویژه در ریسندگی، که از پیچیده ترین بخش های صنعت نساجی به شمار می رود، صدق می کند. شرکت های ریسندگی برای افزایش بهره وری، بیشترین نیاز را به تجزیه و تحلیل داده ها دارند. به عنوان مثال، مواد اولیه تا ۷۵ درصد از هزینه های تولید اسپینرها را تشکیل می دهد، بنابراین مدیریت صحیح و به حداقل رساندن ضایعات ضروری است. بهره بردن از تجارب متخصصین پیشرو در جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها برای بهینه سازی فرآیند منطقی است.

چشم انداز اوستر این بود که مفهوم کیفیت را در سراسر جامعه نساجی گسترش دهد و اولین قدم راه اندازی Quality Expert بود. یک نسخه مستقل این نرم افزار در سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد، با همان ویژگی های سیستم  Uster Tester 6. Uster   Quality Expert – که اکنون با نام UQX – شناخته می شود و این قابلیت را دارد تا با دقت بسیار زیاد تجزیه و تحلیل داده ها را انجام دهد و توسط مکانیسم های پیشگیری از خطا منجر به افزایش دقت نتایج گردد.

UQX از تنظیمات بهینه سازی شده پشتیبانی می کند و با اعلان های فوری و قابل اعتماد، پرتی را به حداقل می رساند تا تأثیر مستقیمی بر میزان ضایعات داشته باشد.

فرگکوتسینوس می گوید: «نظارت مداوم در حین انجام فرآیند از طریق ماژول های UQX، تولید بدون مشکل را تضمین می کند، زیرا تغییرات در مواد اولیه به لطف کارایی Fiber Q به حداقل رسیده است.»

گزارش بازخورد کارخانه

Quality Expert ماژول های مختلفی را ارائه می دهد. Yarn Prognosis به یک ریسنده هندی کمک کرد تا  مشکلات پیلینگ را حل کند و کیفیت را به سرعت  بازیابی و از ضرر جلوگیری کند. UQX تجزیه و تحلیل مسائل مهم را فعال کرد و بهبودهای قابل توجهی را حاصل شد.

یکی از معروف ترین برندهای ریسندگی پاکستان به دنبال راه حل نهایی برای بهینه سازی روال تولید با کیفیت بالا و هزینه های مدیریت شده بود. مدیر اجرایی شرکت متقاعد شده است که بهبود کیفیت محصول به طور خودکار بهره وری را در کارخانه بهبود می بخشد. او ادعا می کند که حتی در جایی که هزینه مهمتر از کیفیت در نظر گرفته می شود، بهترین راه برای کاهش هزینه، بهبود کیفیت است.

نصب UQX با تجزیه و تحلیل داده های سریع و قابل اعتماد آن که امکان بهبود فرآیندها را فراهم می کند، تصمیم عاقلانه ای برای این کارخانه بود. شناسایی و جلوگیری به موقع از موارد پرتی، و همچنین عیب یابی مشکلات دستگاه و قطعات و کنترل آلودگی برای کارخانه آسان تر انجام پذیرفت. نتیجه کلی این بود که به لطف تجزیه و تحلیل توسط Uster Quality Expert، پیشرفت های قابل توجهی در ثبات کیفیت، بهره وری و سودآوری حاصل شد.

برتری UQX تنها در تبدیل کیفیت «خوب» به «بهتر» نیست بلکه به عنوان شاهد، یک اسپینر هندی با کیفیت نخی که قبلاً به عنوان «متوسط» طبقه بندی شده بود اکنون به لطف Uster Tester 6 و UQX سطح کیفیت بسیار بالاتری دارد. این کارخانه به هدف دوگانه خود یعنی ارتقاء موقعیت بازار و سودآوری بالاتر دست یافت. در یک کارخانه ریسندگی دیگر در هند که از فناوری Fiber Q و توامان UQX استفاده کرد، شناسایی نقاط پرتی و بهینه سازی تنظیمات برای هر مرحله از فرآیند انجام شد که این امر منجر به کاهش ضایعات ٪۲ و بهبود قابل توجهی در سطح (IPI(-25٪ شد.

اثبات عملی

با آزمایشات عملی و تجربی به خوبی ثابت شده است که اوستر اکنون می تواند سودآوری را در کارخانه های ریسندگی در ترکیب UQX با FiberQ به عنوان راه حل مدیریت مواد اولیه برای بهینه سازی کامل فرآیند افزایش دهد.

فرگکوتسینوس می گوید: «ورودی ثابت و بهینه همراه با نظارت بر کیفیت، عوامل کلیدی موفقیت هستند. بدیهی است که FiberQ از  ۳۶۰Q و UQX می توانند دستیابی به حداکثر سود را برای کارخانه های ریسندگی ممکن کنند.

درباره اوستر

اوستر از پیشگامان ارائه دهنده راه حل های مدیریت کیفیت از الیاف تا پارچه در جهان است.

ابزارها، سیستم ها و خدمات در حوزه کنترل کیفیت، پیش بینی، صدور گواهینامه و بهینه سازی را ارائه می دهد. این مجموعه شامل مدیریت کیفیت، تست آزمایشگاهی و ابزارهای کنترل فرآیند درون خطی برای الیاف، الیاف استیپل و نخ های فیلامنت، پارچه ها و منسوجات بی بافت است.

Uster Statistics، معیارهای جهانی منحصربفرد برای تجارت نساجی، شامل آموزش، مشاوره و خدمات پس از فروش در سراسر جهان است.

هدف اوستر این است که نوآوری را با برآوردن نیازهای بازار – و همواره با در نظر گرفتن کیفیت – به جلو ببرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.