ارائه‌ راه حلهایی برای بهینه سازی گردش کار در سالنهای بافندگی

گزارش تولیدات اشتابلی در نمایشگاه FEBRATEX برزیل

ارائه‌ راه‌حلهایی برای بهینه سازی گردش کار در سالنهای بافندگی

 

کیفیت پارچه، انعطاف‌پذیری و زمان تحویل از جمله مواردی است که برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است و بافندگان باید تمهیدات لازم را در راستای رفع این نیاز از مشتریان خود بیندیشند. در پاسخ به این تقاضاها، گردش کار تولید به طور کامل بهینه‌سازی شده است. در نمایشگاه برزیل ماشین‌آلات بسیار متنوعی از اشتابلی ارائه شده است که به سالن‌های بافندگی کمک می‌کنند تا بتوانند در طول فرآیند مقدمات بافندگی و بافندگی، بر این چالش فائق آیند. اشتابلی با ارائه‌ ماشین‌آلات نخ‌کشی و گره زدن نخ تار و همچنین، راه‌حل‌هایی برای تشکیل دهنه در بافندگی (بادامکی و دابی) و ماشین‌های ژاکارد، تجهیزاتی برای سالن‌های بافندگی مدرن به نمایش گذاشته است که امکان دستیابی به ماشین‌آلاتی با عمر کاری بلندمدت، قابل اطمینان و گردش کاری یکنواخت حتی در سرعت‌های بالاتر را فراهم کرده و به حداقل تعمیرات و نگهداری نیاز دارند.

 

گره زدن سریع و آسان نخ تار با محدوده‌ وسیعی از نمرات نخ

در بخش اول نمایشگاه، مشتریان می‌توانند ماشین گره‌زن نخ تار اشتابلی مدل TOPMATIC را مشاهده کنند. این ماشین، موجب کاهش حداکثری زمان تلف شده به هنگام تعویض چله‌ نخ تار و فرآیند بافندگی می‌شود. ضمن این که،  با تضمین کیفیت عالی گره، توقف تولید نیز کم‌تر می‌شود. با استفاده از چندین گزینه‌ی موجود در مورد نحوه‌ تشکیل گره، این ماشین بازده موثر خود در سالن‌های بافندگی موجود در سراسر دنیا را به اثبات رسانده است. این ماشین،  با توجه به قابلیت فرآیند کردن نخ‌های فیلامنتی و الیاف طبیعی با محدوده‌ نمرات نخ ۸/۰ تا ۵۰۰ تکس روی ماشین‌های یکسان و بدون تنظیمات وقت‌گیر، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردار است. این ماشین، حتی از قابلیت گره زدن نخ‌های تکسچره و کشسان (لاکرا) نیز برخوردار است. کار کردن با ماشین راحت بوده و امکان نصب آن بر روی ماشین بافندگی دیگر،  به محض این که کار آن تمام شد، وجود دارد. مدل ارائه شده (TPM 201 PC) نخ ۱۰۰ درصد پنبه‌ای را نیز گره خواهد زد.

 

راه‌حل‌های ارائه شده برای تشکیل دهنه در تمامی کاربردها، از پارچه‌های جین، لباسی و پرده‌ای تا پارچه‌های حوله‌ای، فانتزی و فنی

ماشین‌آلات بافندگی بادامکی و دابی اشتابلی، استانداردهای جدیدی از نظر طراحی، قابلیت اطمینان و راندمان  را از زمان تأسیس شرکت، ایجاد کرده‌اند. آخرین نسل ماشین‌آلات S3000/3200 از خانواده‌ ماشین‌های دابی چرخان با سیستم قفل‌شوندگی جدیدی (به عنوان قلب هر سیستم دابی) ارائه شده‌اند. مشخصه‌های اساسی ابداعی، موجب افزایش امنیت در انتخاب قاب‌ها شده که امکان رسیدن به سرعت‌های کاری بالاتر و همچنین قابلیت اطمینان عالی را فراهم می‌کند. سر و صدا و لرزش کم‌تر نیز، مزایای دیگری هستند که به بافندگان ارائه شده است.

در زمینه‌ بافندگی ژاکارد نیز بافندگان در سرتاسر دنیا به اشتابلی و ماشین‌های ژاکارد الکترونیکی آن می‌اندیشند. این ماشین‌ها، در حد کمال تولید شده و انواع مختلفی از آن‌ها برای تولید هرگونه طرح بافت قابل تجسم پارچه در دسترس می‌باشد. برای مثال، مدل بسیار متنوع SX ماشین ژاکارد در دو اندازه با قلاب‌های ۱۴۰۸ و یا ۲۶۸۸ موجود بوده و از قابلیت اصلاح و انطباق با سیستم‌های پودگذاری جت هوا، جت آب و پروژکتایل برخوردار است. چرخش بهینه‌ هوا در ماشین و همچنین، تقریباً بدون لرزش بودن ماشین امکان کارکرد قابل اطمینان ۲۴ ساعته و روزانه‌ آن را به وجود آورده است. شرکت اشتابلی در کنار تنوع کامل ماشین‌های بافندگی ژاکارد خود، مدل‌های LX و LXL را نیز برای تولید پارچه‌ در سرعت‌های بالا و پارچه‌های پیچیده (پارچه‌های تخت، حوله‌ای و فنی) ارائه کرده است که نمونه‌هایی از آن تا ۱۸۴۳۲ قلاب نیز موجود است. با قرار دادن دو ماشین به صورت پشت سر هم می‌توان به نمونه‌ای با ۳۶۸۶۴ قلاب نیز دست یافت.

 

ماشین‌آلات اشتابلی طول عمر و تعمیرات بی‌نظیری را ارائه می‌کنند.

با توجه به خدمات پشتیبانی از مشتریان شرکت اشتابلی نظیر خدمات فنی، آموزش نیروها و تأمین قطعات یدکی اصلی، قابلیت تولید بالای ماشین‌های تولیدی این شرکت حتی چندین سال پس از خرید آن‌ها نیز حفظ می‌شود.

ماشین گره‌زن نخ تار TOPMATIC

شکل۱- ماشین گره‌زن نخ تار TOPMATIC

ماشین ژاکارد SX

شکل۲- ماشین ژاکارد SX

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.