جزئیاتی از نمایشگاه Innovative Textile 2021

لطفاً جهت ثبت نام در نمایشگاه کلیک نمایید.

با شیوع همه گیری ویروس کرونا، سازمان بین المللی WTiN ، رسانه رسمی نمایشگاه ITMA، تصمیم گرفته است رویداد مجازی را تحت عنوان ۲۰۲۱ Innovative Textile جهت ارائه جدیدترین فناوری های پیشرفته در زمینه نساجی و پوشاک در جهان ، برای کشف فرصت های تجاری و همچنین ملاقات با شرکای جدید و نوآوران در این بخش برگزار نماید.

اولین دوره این رویداد در سال ۲۰۲۰ با حضور بیش از ۲۰۰ شرکت مهم و تاثیرگذار نساجی و پوشاک جهان برگزار شد.

در این رویداد شرکت‌های مختلف به صورت مجازی و تحت وب، در خدمت بازدیدکنندگان هستند و بر اساس برنامه های از قبل اعلام شده به ارایه دستاوردهای خود می‌پردازند.
سخنرانان متعددی از انجمن ها، مراکز تحقیقاتی، شرکت‌های مطرح و تراز اول جهان به ارایه آخرین دستاوردهای پژوهشی و تبین استراتژی های آینده نساجی و پوشاک میپردازند.

بازدیدکنندگان می توانند بر اساس زمینه مورد علاقه خود لیست شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را ملاحظه نموده و با غرفه داران جلسات آنلاین را هماهنگ نمایند.

گرافیک بالای غرفه ها و همچنین در دسترس بودن فیلم و کاتالوگ های شرکت‌های حاضر در رویداد، جذابیت بسیار بالایی را برای بازدیدکنندگان به همراه دارد.
حضور انجمن های مطرح نساجی جهان و همچنین مراکز تحقیقاتی مهم و استراتژیک در این رویداد و علاوه بر آن، حمایت گسترده نمایشگاه ایتما (ITMA) از این نمایشگاه مجازی، همه و همه حکایت از اهمیت و غنای این همایش بین المللی دارد.
نشریه بین المللی نساجی موفق هم به عنوان نماینده انحصاری این رویداد در ایران علاوه بر انجام امور غرفه گذاری، فعالیت‌های بخش ثبت نام بازدیدکنندگان را با افتخار انجام داده و تمام تلاش خود را جهت بهره مندی حداکثری متخصصین، صاحبان صنایع و دانشگاهیان ارجمند از این رخداد مهم جهانی بکار می بندد.

شما میتوانید جهت بازدید از این نمایشگاه که به مدت ۵ روز (۳ آبان الی ۷ آبان) می باشد به لینک زیر مراجعه کرده و به صورت *رایگان ثبت نام نمایید .
لازم به ذکر است ثبت نام به صورت اختصاصی تنها برای شخص ثبت نام کننده می باشد و اگر فردی دیگری تمایل به ثبت نام داشت ، بایستی شخصاً اقدام به ثبت نام نماید . همچنین برای بازدیدکنندگان نیز گواهی حضور در نمایشگاه توسط WTiN صادر خواهد شد.
باتشکر و سپاس فراوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.