شوکا ایرانیان، با افتخار میزبان شما در ایتمای میلان است.

مهندس محمدرضا رستافر مدیرعامل شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان

شرکت شوکا ایرانیان چند سال است که در صنعت نساجی کشور مشغول به فعالیت است و چه ماشین آلاتی را تاکنون وارد بازار کرده است؟

شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان با بهره گیری از متخصصین داخلی و به پشتوانه سالها تجربه در زمینه تولید الیاف مصنوعی در سال ۱۳۹۱ در شهر یزد تاسیس شد؛ این شرکت، موفق به ساخت اولین خط کامل تولید نخهای BCF و CF و هیت ست در ایران شده است و همچنین در سال ۱۳۹۲ طرح جامع این شرکت که شامل طراحی و ساخت خط تولید نخهای BCF و CF بود، موفق به کسب رتبه سوم طرح های توسعه ای در بیست و هفتمین جشنواره بین المللی خوارزمی شد.

وضعیت ماشین سازی در داخل کشور را چگونه ارزیابی می نمایید؟

ماشین سازی در همه دنیا به عنوان یکی از صنایع مادر شناخته می شود و کشورهای پیشرفته دنیا هم صنعت ماشین سازی قدرتمندی دارند، صنعت ماشین آلات یا همان ماشین سازی، صنعتی است که با پیشرفت فناوری و تکنولوژی هر روز تغییراتی در آن اتفاق می افتد؛ پس اگر حرکت همسو با پیشرفت نباشد به سادگی توسط رقبا حذف خواهد شد؛ این صنعت نیاز به دانش، تجربه و مهارت همزمان باهم دارد که در صورت توجه بیشتر دولت به آن می توان صنایع داخلی را به داشتن ماشین آلات به روز تجهیز و از خروج میزان زیادی ارز از کشور نیز جلوگیری کرد.

شرکت شوکا ایرانیان چه خدماتی را برای مشتریان خود در نظر گرفته است؟

این شرکت به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود، شرایط فروش اقساطی و لیزینگی کلیه محصولات تولیدی را با سود ۱۲ الی ۱۵ درصد و اقساط ۲۴ ماهه فراهم آورده است. همچنین تضمین کیفیت محصول با گارانتی ۲ ساله و خدمات ۲۴ ساعته پس از فروش به مشتریان صورت می پذیرد.

نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۱ را چگونه ارزیابی می کنید و چه محصولی را در این نمایشگاه عرضه کردید؟

می توان گفت نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۱ با توجه به گذشت سه سال از کرونا از شرایط نسبتًا خوبی برخوردار بود. شرکت شوکا ایرانیان در این دوره از نمایشگاه، بخش های اصلی خط تولید نخ BCF شامل: اکسترودر، دوزینگ، پوزیشن کامل، تکسچرایزینگ، وایندر و… را به نمایش گذاشت.

با توجه به حضور شرکت دانش بنیان شوکا ایرانیان در نمایشگاه ایتما ۲۰۲۳ میلان، چه برنامه ای برای شرکت در آن در نظر گرفته اید؟

هدف اصلی شرکت در نمایشگاه بین المللی ارتباط برقرار کردن رو در رو با همکاران، مصرف کنندگان و تامین کنندگان است لذا شرکت شوکا ایرانیان با هدف برپایی غرفه مناسب و برخورد حرفه ای قصد دارد با حضور در نمایشگاه ایتمای ۲۰۲۳ شهر میلان ایتالیا، برند خود و نام ایران را به خوبی در ذهن بازدید کنندگان و شرکت کنندگان ثبت نماید.

کلام پایانی

اگر تخت جمشید از سال ۵۱۸ پیش از میلاد بنا شده و همچنان آثار و عظمت آن خودنمایی می کند و فخر ایران زمین است، اگر در ایران شهری با قدمت ۵۰۰۰ ساله که جزء پیشرفته ترین شهرهای باستانی دنیا شناخته می شود، علت آن دانش، تلاش، ایمان و اندیشه ی متعالی مردم این سرزمین است، لذا با افتخار و اطمینان دراین مسیر توسعه و دانش به گام های خود ادامه خواهیم داد.

 

مشخصات فنی
دستگاه های BCF و CF ساخت شرکت شوکا ایرانیان بسته به نوع سفارش مشتری دارای ظرفیت های مختلف و طراحی متمایز می باشد.

پلتفرم کاملا فلزی و مستحکم با اتصالات پیچ و مهره ای

سیستم دوزینگ با کنترل سروو موتور و دقت رنگ ۰/۰۱۶ گرم

سیستم انتقال حرارت با گاز دئوتروم

سیستم بیم از نوع پیشرفته و دارای ربات متحرک جهت نصب و دمونتاژ اسپینرت ها

سیستم کوئینچینگ مجزا برای هر پوزیشن پوزیشن های کشش از یک مرحله تا ۵ مرحله متناسب با سفارش مشتری

گودت های گرم با سیستم گرم کننده اینداکشن و دارای ۶ زون حرارتی

سیستم اینترمینگل Temco آلمان

رول هرزگرد Temco آلمان

سیستم تکسچرایزینگ ۲ یا ۳ سرنخ و از نوع یکپارچه بازشو اتوماتیک

وایندر از نوع ۲ یا ۳ دوک: داف اتوماتیک، کوپل مستقیم، سرعت بالا(۷۵۰ تا ۲۸۰۰ متر بر دقیقه)

مزیت رقابتی

کیفیت قابل رقابت با نمونه های اروپایی در کنار قیمت مناسب و شرایط فروش ویژه به صورت لیزینگ

گارانتی و خدمات پس از فروش

انجام کلیه روند نصب و راه اندازی خط تولید

استفاده از فناوری به روز

طراحی متمایز

توجه به مارکت داخلی و طراحی متناسب با آن

مصرف انرژی بهینه

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.