ACIMIT به دنبال احیا بازار خود در ایران

ACIMIT به دنبال احیا بازار خود در ایران

سمینار تخصصی معرفی ماشین آلات نساجی ایتالیا با حضور مسئولین نساجی کشور، سفیر ایتالیا در ایران ، رئیس انجمن ACIMIT و سایر فعالان نساجی در تاریخ ۳ خرداد ۹۵ در هتل همای تهران برگزار گردید.

تولیدکنندگان ایتالیایی ماشین‌آلات نساجی ، همواره مشتاق تقویت روابط خود با شرکت‌های ایرانی بوده‌اند که همین امر، ریشه در سابقه طولانی مدت همکاری منسجم بین این دو کشور دارد. از این رو، جهت تحکیم روابط تجاری ایران و ایتالیا، تصمیم گرفته شد تا قدرتمندترین تولیدکنندگان ماشین آلات نساجی ایتالیا در ایران حضور یابند و با ارائه نوآوری‌های خود، زمینه همکاری منسجم‌تر و مستحکم‌تر را فراهم آورند.

در این نشست تخصصی که با  همت و تلاش وزارت توسعه اقتصادی ایتالیا، انجمن ACIMIT ، نمایندگی تجاری ایتالیا و انجمن صنایع نساجی ایران برگزار شد، ۲۸ شرکت قدرتمند از اعضای انجمن ماشین‌آلات نساجی ایتالیا ( ACIMIT ) در دو حوزه ماشین آلات تکمیل و ریسندگی – بافندگی؛ در دوسالن مجزا، به معرفی شرکت و ارائه  نوآوری‌های خود پرداختند و پس از آن، گفتگوهای تجاری در قالب دیدارهای B2B بین شرکت‌های ایتالیایی و تولیدکنندگان ایرانی صورت پذیرفت.

لازم به ذکر است که این همایش از تاریخ ۲ خردادماه در تهران آغاز گردید و تا ۱۰ خردادماه در شهرهای یزد، اصفهان و مشهد ادامه یافت.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.