تازه های شرکت کلوبر آلمان

تازه‌های شرکت کلوبر آلمان

روغن‌های روان کننده کلوبر لوبریکیشن، با خاصیتی استثنایی جهت استفاده در ماشین‌آلات بافندگی با سرعت بالا

 

شرکت کلوبر آلمان، به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه تولید انواع روغن‌های صنعتی، به همراه یک شرکت پیشرو در تولید ماشین‌آلات بافندگی حلقوی، موفق به تولید و توسعه روغن سینکر و سوزن به نام KlüberSilvertex HS 68  گشت. این روغن منحصر به فرد، به طور چشمگیری میزان ساییدگی را کاهش می‌دهد و شدت بار تحمیلی بر روی سینکرها و سوزن‌های حساس را در خود ذخیره می‌کند تا از شکستگی آنها و در نتیجه، متوقف شدن فرآیند تولید جلوگیری نماید. بنابراین، شرایط نگهداری ماشین آلات بسیار راحت‌تر می‌شود و باعث می‌شود تا این نوع روغن، تاثیر خود را در تولید باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات نشان بدهد.

 

کلوبر

Christian Forster، مدیر فروش شرکت کلوبر در خصوص این محصول نوین بیان داشت:« استفاده از روغن Klüber Silvertex HS 68 در یک ماشین با عرض ۳۰ اینچ، منجر به افزایش ۲۱۰۰ یا بیشتر سرعت  تولید و به عبارت دیگر، ۷۰ دور در هر دقیقه می‌گردد. بنابراین، خروجی روزانه این ماشین، ۱۵۰۰ کیلوگرم پارچه بافته شده است که همین امر، باعث صرفه اقتصادی بسیار بالا و افزایش تمایل تولیدکننده به استفاده از این روغن با خواص منحصربه فردش می‌گردد.»

روغن Klüber Silvertex HS 68   بسیار سازگار با الیاف الاستین مورد استفاده در ماشین آلات بافندگی تخت و حلقوی مدرن است و وجود آن درواقع، نقش پررنگی در محافظت از سوزن‌ها، سینکرها، اتصال‌دهنده‌ها، بادامک‌ها، سیلندرها و رینگ‌های سینکر در برابر ساییدگی دارد. تمام موارد ذکر شده، توسط یک تولیدکننده قدرتمند درحوزه ماشین‌آلات بافندگی با سرعت بالا مورد آزمون قرار گرفته و تایید شده است.

 

عملکرد بسیار قوی روغن‌های بلبرینگ مورداستفاده در ماشین‌های استنتر و بخار

بلبرینگ‌های موجود در فریم‌های استنتر و ماشین‌آلات تکمیل نساجی، از حساس‌ترین قطعات موجود در این دستگاه‌هاست و به همین دلیل، بسیار زیاد تحت تاثیر کوچکترین تنش ناشی از عوامل محیطی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه این قطعات، به مدت طولانی در معرض حرارت قرار می‌گیرند، بسیار آسیب‌پذیر می‌شوند و شرکت کلوبر، توانست در راستای مرتفع نمودن این مشکل،روغن مخصوص Klübertemp GR AR 555 را تولید نماید و بدین صورت، از حساسیت بلبرینگ در برابر بخار بکاهد.

کلوبر

این روغن، به دلیل خاصیت پایداری در برابر بخار، نه تنها بسیار پرکاربرد در دماهای بالا است، بلکه، می‌تواند به عنوان محافظ در برابر خوردگی هم عمل کند.

Christian Forsterمعتقد است که تحمل شکست بسیار پایین بلبرینگ، از جمله عوامل خرابی مکرر و پرهزینه این نوع سیستم در صنعت نساجی به شمار می‌آید. شرکت کلوبر توانست با استفاده از روغن Klübertemp GR AR 555، افتخارات درخشانی را در زمینه توسعه روغن‌های منحصر به فرد با عملکردهای چندگانه را در کارنامه سوابق خود به ثبت رساند و به طور قابل توجهی، ریسک ناشی از تحمل شکست پایین بلبرینگ را کاهش و فواصل نیاز به روغنکاری مجدد را افزایش دهد.

روغن سفیدرنگ Klübertemp GR AR 555  بر پایه روغن پلی‌اتر پرفلورینیتد (PTFE) و پلی‌تترافلوئورواتیلن (PTFE) برای استفاده در دماهای بالاتر از ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد طراحی شده است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.