توسعه صنعت خرده فروشی یکی از زیرساخت های ارتقای تولید ملی است

گفتگوی صمیمی با جناب آقای شاهین رهنما، مدیرکل خرده فروشی برند ال‌سی‌من

  • لطفاً توضیحاتی درباره‌ی خانواده بزرگ ال‌سی‌من به ما بفرمایید؟

ال‌سی‌من از تجربه‌ای حدود نیم قرن برخوردار است و موسسان این برند سابقه‌ی درخشانی را در حوزه صنعت پوشاک در عرصه ملی و بین‌المللی دارند. این برند توسط برادران الیاسی ایجاد شد و در سال۱۳۹۳در شهرک صنعتی پرند اقدام به ایجاد کارخانه ال سی من نمودند و این برند از آن زمان تا به امروز در حوزه‌های مختلف طراحی، تولید و توزیع از برندهای موفق کشور محسوب می شود. تیم ما یک مجموعه‌ی ۶۰۰ نفری است که بالغ  بر ۴۰۰ نفر از پرسنل در کارخانه و حدود ۲۰۰ نفر دیگر نیز در شعب فروش، دفاتر، بخش طراحی و … مشغول به‌کار هستند، و این نوید را نیز همین جا می‌دهیم که به لطف خدا حدوداً ۱۰۰ نفر پرسنل جدید در سال ۱۴۰۱ به مجموعه ما اضافه شود؛ چرا‌که مبحث کار‌آفرینی برای ما بسیار حائز اهمیت است. ال‌سی‌من به دنبال احترام به سلیقه مشتریان، ایجاد حس خوب، اعتماد، اصالت بخشی و استمرار اینها در سطح جامعه است.

  • همان‌طور که می‌بینیم تبلیغات این برند مطرح ایرانی شامل پیام‌هایی حاوی: همدلی، نشاط، شادی، جوانی و شور زندگی است، نحوه‌ی سیاست‌گذاری برند شما در حوزه‌ی تبلیغات به چه صورت است؟

در حال حاضر مبحث مورد توجه ما انقلاب صنعتی چهارم است، در انقلاب صنعتی چهارم به‌واسطه‌ی بهره‎‌گیری از تکنولوژی‌های جدید و مبحث دیجیتال مارکتینگ شاهد مصرف کمتر انرژی، کاهش ضایعات، سرعت تولید بالاتر، ایجاد امنیت روانی بیش‌تر و آسیب کم‌تر به محیط زیست هستیم که خوشبختانه آن را در دستور کار خود قرار دادیم. سالیان سال است که توجه و تمرکز مجموعه ما تولید و عرضه‌ی کالاهایی با کیفیت و قیمت مناسب است که بتواند پاسخ‌گوی نیاز‌های روز مصرف‌کنندگان باشد، وفاداری مشتریان به برند برای ما بسیار حایز اهمیت است، به همین خاطر بررسی چرخه‌ی تولید محصولات‌مان از زمان تولد تا هنگام فروش همواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و در پی آن هستیم که با جمع‌آوری اطلاعات به‌روز بازار و تحلیل داده‌های جدید صنعت پوشاک قادر به پاسخ‌گویی نیازهای روز مشتریان باشیم.

  • آیا سبد محصولات ال سی من رو به گسترش است؟

از نظر من تقاضای بازار برای تولید و عرضه‌ی پوشاک با طراحی‎‌های جدید و به‌روز در سطح مطلوبی است، برندها و صاحبان صنایع می‌توانند به توسعهی محصولات خود در دسته‌بندی‌های گوناگون بپردازند و تنوع محصولات‌شان را بسته به نیاز گسترش دهند که این خود باعث رشد، ترقی و بالارفتن سطح کیفی محصولات و رقابتی موثر و کارآمد می‌شود. مجموعه ما هم از این قانون مستثنی نیست و به دنبال طراحی و دوخت پوشاک در دسته‌های گوناگون هستیم که نمونه‌های جدی تولید شده را می‌توانید در صفحه مجازی برند ما مشاهده کنید و علاوه بر آن در آینده نیز خبرهای خوشی را از این برند می شنوید.

  • علم و دانش در مجموعه ال سی من از چه جایگاهی برخوردار است؟

مجموعه ما، مجموعه‌ای به‌روز و دارای تجهیزات و ماشین‌آلات مجهز است و فضای کاری‌مان نیز به‌شدت پویا و مبتنی بر دانش است. تیم تحقیقاتی ما در حوزه‌ی بازاریابی و سایر بخش‌ها مطابق استاندار‌های روز دنیا عمل می‌کند و به عقیده بنده راز و رمز پایداری برندهای ایرانی توجه به مباحث بازاریابی، پیش بینی بازار هدف، ایجاد احساس نیاز در مشتری و احترام به سلیقه آن‌ها، به‌روز بودن، خلاقیت، توجه به فروش آنلاین مجموعه‌ها و گردش مالی آن‎هاست که خود نشان دهنده‌ی نیاز مجموعه‌های تولیدی به افرادی متخصص، لایق و کاردان است.

و کلام پایانی…

در پایان این نکته مهم را لازم به ذکر می‌دانم که فعالان این حوزه از صنعت تلاش بسیاری در جهت پایداری و پویایی روزافزون آن دارند، ایجاد بستر مناسب جهت صادرات کالای با کیفیت ایرانی از ضروریات حوزه فعالیت ماست که موجب ازرآوری می‌شود  و این امر نیازمند یاری و کمک مسئولین عزیز کشورمان است.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.