هدف برند سرژه تولید و عرضه ی کالای با کیفیت و قیمت مناسب ایرانی است

  • لطفا توضیحاتی را در مورد تاریخچه برند سرژه بفرمایید؟

واحد تولیدی ما از سال۱۳۸۰به‌صورت حرفه‌ای فعالیت خود را در بخش طراحی و تولید عمده پوشاک زنانه آغاز کرد و محصولات ما به‌صورت عمده وارد بازار شدند. در سال ۱۳۹۷، تیم ما تصمیم گرفت به فعالیت در زمینه خرده فروشی پوشاک بپردازد و خط تولید برند سرژه در همان سال راه‌اندازی شد و نام اصیل و ایرانی “گُردیه” را برای بخش عمده فروشی برگزیدیم. تمامی مراحل زنجیره از جمله تامین، طراحی، تولید و توزیع در خود مجموعه انجام می‌شود و مفتخریم با نیروهایی متخصص و مجرب از معتبرترین مراکز مد همکاری کنیم. در حال حاضر دفتر مرکزی برند سرژه در تهران است و کارخانه سرژه نیز در شهر قدس دایر می‌باشد.

  • شما دارای تحصیلات دانشگاهی در این حوزه هستید، این دانش باعث ایجاد چه تفاوتی در این برند با سایر برندها شده است؟

همان‌طوری که بر کسی پوشیده نیست، داشتن تحصیلات دانشگاهی در بخش‌‌های مختلف این حوزه نظیر دوخت، طراحی پارچه، بخش‌های مختلف مهندسی صنایع مثل تحلیل و برنامه ریزی فرایندها و… حائز اهمیت است. امروزه دانش در بخش‌های مختلف تولید تا فروش و برندسازی حرف اول را می زند و افرادی که به صورت غیرعلمی برخورد می نمایند دچار مشکلات متعددی در سازمان خود شده اند. همچنین شناخت دقیق مواد اولیه و تامین مناسب آنها نیز در این میان از اهمیت بالایی برخوردار است.

  • نوآوری‌های برند سرژه که باعث انس گرفتن نسل جدید با این برند شده است چیست؟

سعی ما همیشه برآن بوده‌است که با شناخت دقیق سلیقه بازار، کالایی نو و جدید عرضه کنیم، خوشبختانه موفق به تحقق این امر شده‌ایم و با تاسیس چندین شعبه فروش در ایران همواره ارتباط نزدیک و تنگاتنگ خود با مشتریان را حفظ نموده‌ایم؛ بحث تامین سلیقه مشتریان عزیز برای واحد تولیدی ما از جایگاهی بسیار ویژه‌ برخوردار است، به‌منظور تحقق این هدف تلاش ما بر آن است که از دانش و تجربه‌ی افراد زبده، مجرب و تحصیل کرده در مدارس معتبر مد دنیا، برای آموزش به بخش طراحی برند سرژه بهره بگیریم. این امر سبب به‌روز بودن محصولات سرژه شده است و تقریبا تمام موارد پوشاک زنانه را در بر می‌گیرد.

  • به نظر جنابعالی، برندهای داخلی چه اقداماتی را برای توسعه کمی و کیفی خود باید انجام دهند؟

به عقیده بنده، انجام کارهای تحقیقاتی، بازدید از ماشین آلات و خطوط تولید برندهای معتبر جهان، باعث ایجاد فرصت و بستری مناسب برای رشد، ترقی، به‌روز رسانی و توسعه‌ی برند‌های داخلی است. اهمیت رقابت برندهای ایرانی با برند‌های معتبر و روز دنیا مساله‌ای مهم است که لازم به یادآوری نیست، همچنین مخاطب باید بتواند کالای ایرانی را با کالاهای خارجی مقایسه کند که همین امر موجب تولید محصولاتی با کیفیت می‌شود.

  • ضمن تشکر از شما، اگر کلام پایانی برای مخاطبان محترم نشریه دارید بفرمایید؟

هدف برند سرژه تولید و عرضه‌ی کالای باکیفیت و قیمت مناسب ایرانی است که منجر به توسعه‌ی صنعت مد و پوشاک ایران شود، در پایان امیدوارم مطالب گفته شده در این مصاحبه، مورد توجه مخاطبان و دوستان عزیزمان در این حوزه قرار بگیرد و گامی در راستای بهبود و توسعه هر چه بهتر و بیش‌تر این صنعت باشد.

 

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.